IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ლეგასის სეკვენტალ ბიტურბო, გადაკეთება პარალელ-ბიტურბოზე
maxouni
გამოხმაურება Aug 7 2009, 12:02
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ჩემი დავარდნილი ბუსტის გადამკიდე რას აღარ წავაწყდი ინტერნეტში და ეს ყველაზე საინტერესოდ ეს მომეჩვენა
http://www.nebbs.com/Nebbs/legacy/index.html
დაბუსტვას იწყებს 3500-ზე როგორც ფორესტერი მაგრაბ ძალიან დიდ სიმძლავრეს აკეთებს და ისეთივე ეფექტი აქვს თითქოს 2 კი არა ერთი და დიდ ტურბინა უყენია. ჩემი ბაიპასის კლაპნის პრობლემას რომ მოვაგვარებ აუცილებლად უნდა ვცადო. მერე როგორც უფრო მომეწონება ისე დავტოვებ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 1 2013, 16:51
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57





აქ მეორე მომენტია, ლეგასის ტურბინები არ არის ერთნაირი, სხვადასხვა გეომეტრია აქვს და შედარებით დაბალ აბაროტეზე (4000-მდე) სხვანაირად იქცევიან, პლიუს მაგას ემატება ის რომ მხოლოდ ერთი ვესტგეიტი აკონტროლებს ორივე ტურბინის ბუსტს და ეგ ვეისტგეიტი დგას პირველ ტურბინაზე (ეს ლაპარაკია B4 RSK-ზე, ძველ მოდელებს ორივე ტურბინაზე აქვს ვეისტგეიტი), ანუ არ არის გათვლილი იმაზე რომ მუდმივად ერთად იმუშავოს ტურბინებმა, შესაბამისად ბუსტის კონტროლი და ასევე სმესის კონტროლიც საკმაოდ რთულია მაგ დიაპაზონში....


ანუ თუ ერთნაირი ტურბინები დადგება ცალცალკე ვეისტგეიტებით, მერე უკვე აღარ უნდა იყოს პრობლემა... ია ტაკ დუმაიუ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   ლეგასის სეკვენტალ ბიტურბო   Aug 7 2009, 12:02
PAINKILLER   ტურბინების გაპარა...   Aug 7 2009, 12:19
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge