IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ლეგასის სეკვენტალ ბიტურბო, გადაკეთება პარალელ-ბიტურბოზე
maxouni
გამოხმაურება Aug 7 2009, 12:02
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ჩემი დავარდნილი ბუსტის გადამკიდე რას აღარ წავაწყდი ინტერნეტში და ეს ყველაზე საინტერესოდ ეს მომეჩვენა
http://www.nebbs.com/Nebbs/legacy/index.html
დაბუსტვას იწყებს 3500-ზე როგორც ფორესტერი მაგრაბ ძალიან დიდ სიმძლავრეს აკეთებს და ისეთივე ეფექტი აქვს თითქოს 2 კი არა ერთი და დიდ ტურბინა უყენია. ჩემი ბაიპასის კლაპნის პრობლემას რომ მოვაგვარებ აუცილებლად უნდა ვცადო. მერე როგორც უფრო მომეწონება ისე დავტოვებ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gentoo
გამოხმაურება Jul 1 2013, 16:56
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




სკამოდ დიდი ფლოუ აქვს ლეგასის ტურბინებს. ერთ 400 აქვს მეორეს 420 თუ არ ვცდები ორივემ ერთად ვერუნდა დაბეროს?

მაგრამ 2 ტურბინა ორმაგი რესტრიქშენია ძრავისთვის ძალიან წვრილებია, ამიტომ ვერ არის მთლად ისე როგორც მახომ თქვა და იმ შედეგს არ იძლევა.

ლექსოც მართალია სპორტული კოლექტორებიც გინდა.


რავიცი ჩემი აზრით ეგრეა.

გადამწყვეტი როლი მანდ რესტრიქშენს უკავია. ვეისგეიტი უქაჩავს მე მგონი, მაგრამ ეგეც
დასანავაროტებელია იმჰოო.
მაგრამ რესტრიქშენის გამო ვერ ქაჩავს თორე წესით ცხოველი იქნებოდა 2 ტურბინით...

მაშინ 2 მოშნი უნდა ტენო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   ლეგასის სეკვენტალ ბიტურბო   Aug 7 2009, 12:02
PAINKILLER   ტურბინების გაპარა...   Aug 7 2009, 12:19
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge