![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ჩემი დავარდნილი ბუსტის გადამკიდე რას აღარ წავაწყდი ინტერნეტში და ეს ყველაზე საინტერესოდ ეს მომეჩვენა
http://www.nebbs.com/Nebbs/legacy/index.html დაბუსტვას იწყებს 3500-ზე როგორც ფორესტერი მაგრაბ ძალიან დიდ სიმძლავრეს აკეთებს და ისეთივე ეფექტი აქვს თითქოს 2 კი არა ერთი და დიდ ტურბინა უყენია. ჩემი ბაიპასის კლაპნის პრობლემას რომ მოვაგვარებ აუცილებლად უნდა ვცადო. მერე როგორც უფრო მომეწონება ისე დავტოვებ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
gentoo
რანაირად არის რესთრიქშენი, 2 ცალი ტურბინა ატარებს ჰაერს, პირიქით უფრო ნაკლები წინაღობა აქვს ვიდრე 1 ტურბინაში როცა გადის ![]() მე რაც დავწერე ეგ არის მიზეზი რომ ორივე ერთად ყველა აბაროტებზე ვერ იმუშავებენ კარგად, თუ გინახავთ მაგ ტურბინების მონაცემები, მიხვდებით რასაც ვამბობ, მოვქექავ ახლავე და დავწერ რა სხვაობებია პირველ და მეორე ტურბინას შორის, როგორც მახსოვს პირველ ტურბინას 6+6 ლოპასტი (დიდები და პატარები) აქვს კომპრესორის მხარეს, იმისთვის რომ დაბლებზეც კარგი ბუსტი შექმნას და მაღლებზეც (ერთგვარი TwinScroll-ის პონტია), მეორე ტურბინას კი 9 ცალი დიდი ლოპასტი აქვს, ცხელი მხარე უფრო მსგავსები აქვთ ორივეს.... აგერ არის ზუსტი მონაცემები: VF33 The primary turbocharger used in the B4 is an IHI VF33 unit, which uses a 46.5/35.4mm 9-blade turbine wheel and a 47.0mm/35.4mm 6 + 6 blade compressor. At idle, the turbo spins at around 20,000 rpm and it can go on to a maximum speed of 190,000 rpm. It has a 17mm diameter wastegate opening to bypass excess exhaust gas. It utilizes a P11 exhaust housing and a divided thrust-bearing design. VF32 The secondary turbocharger used in the B4 IHI VF32. On the exhaust side it uses a 46.5/35.4mm 9-blade turbine wheel, teamed with a 52.5/36.6mm 10-blade compressor wheel. It's rated at 180,000 rpm. Both the primary and secondary turbochargers use a floating metal centre bearing - not ball bearings. ორი ცალი VF-32 რომ დააყენო და ექსტერნალ ვეისტგეიტი, მგონი ხოშიანად უნდა იმუშავოს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |