IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ლეგასის სეკვენტალ ბიტურბო, გადაკეთება პარალელ-ბიტურბოზე
maxouni
გამოხმაურება Aug 7 2009, 12:02
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ჩემი დავარდნილი ბუსტის გადამკიდე რას აღარ წავაწყდი ინტერნეტში და ეს ყველაზე საინტერესოდ ეს მომეჩვენა
http://www.nebbs.com/Nebbs/legacy/index.html
დაბუსტვას იწყებს 3500-ზე როგორც ფორესტერი მაგრაბ ძალიან დიდ სიმძლავრეს აკეთებს და ისეთივე ეფექტი აქვს თითქოს 2 კი არა ერთი და დიდ ტურბინა უყენია. ჩემი ბაიპასის კლაპნის პრობლემას რომ მოვაგვარებ აუცილებლად უნდა ვცადო. მერე როგორც უფრო მომეწონება ისე დავტოვებ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gentoo
გამოხმაურება Jul 2 2013, 03:45
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




PAINKILLER
პარალელურად რომ დააყენო 8 საშუალოზე დიდი ტურბინა ერთ კოლექტორზე როგორ ფიქრობ რამოხდება. რვავე დატრიალდება?
ძრავი არ გაიგუდება? ტურბინის ტარტიალებას რა გგონია ცოტა ენერგია მიაქვს?

ეს ტამატებითი გასავალი კი არ არის - რესტრიქშენია. როგორც მინიმუმ შეანელებს მაინც გამონაბოქლვს

ვეისგეთი ყჰოფნსი.

გარე ვეისგეიტს აყენებენ იმ დროს როცა ბუსთ ქრიფი გაქვს.

გათვლიია ლეგასის ვეისგეიტი 2 ტურბინაზე.
ჰო ჰქონდა დაპარელელებული მე მგონი არავის ქონდა ბუსტ კონტროლის პრობლემა.

ისე კი რეალურად არ ვიცით არც სმესი გაგვისწორებია არავის და არც ზაჟიბანია ლეგასიზე წესივრად.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 2 2013, 08:47
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(gentoo @ Jul 2 2013, 04:45) [snapback]507034[/snapback]
PAINKILLER
პარალელურად რომ დააყენო 8 საშუალოზე დიდი ტურბინა ერთ კოლექტორზე როგორ ფიქრობ რამოხდება. რვავე დატრიალდება?
ძრავი არ გაიგუდება? ტურბინის ტარტიალებას რა გგონია ცოტა ენერგია მიაქვს?

ეს ტამატებითი გასავალი კი არ არის - რესტრიქშენია. როგორც მინიმუმ შეანელებს მაინც გამონაბოქლვს

ვეისგეთი ყჰოფნსი.

გარე ვეისგეიტს აყენებენ იმ დროს როცა ბუსთ ქრიფი გაქვს.

გათვლიია ლეგასის ვეისგეიტი 2 ტურბინაზე.
ჰო ჰქონდა დაპარელელებული მე მგონი არავის ქონდა ბუსტ კონტროლის პრობლემა.

ისე კი რეალურად არ ვიცით არც სმესი გაგვისწორებია არავის და არც ზაჟიბანია ლეგასიზე წესივრად.



არაფერს არ ანელებს, ლოგიკაც ჩართეთ ცოტა რა, ელი biggrin.gif



გვიან სწორედ იმიტომ ტრიალდება რომ ვიხლოპი საკმარისი არ არის 2 ტურბინის დასატრიალებლად, და არა იმიტომ რომ რესტრიქშენია უფრო მეტი ვიდრე 1 ტურბინაზე smile.gif


გარე ვეისტგეითი კი იმიტომ უნდა რომ VF-32-ს არა აქვს ინტეგრირებული, ხოდა რაც არა აქვს რა უნდა ეყოს biggrin.gif




ხოდა გეუბნებით, უნდა დააყენო 2 ცალი VF-32 და ექსტერნალ ვეისტგეიტი, მერე სმესი მიანასტროიკო და იქნება გოჭივით, ოღონდ 4000-მდე მკვდარი და მაგის ზემოთ კაი შესაბრაწი გოჭი იქნება biggrin.gif

ციტატა(leqsoo @ Jul 2 2013, 07:57) [snapback]507038[/snapback]
Black Jo
რა არ მოქმედებს ჩეკი ჩეკს მინთებდა უ არა ზაჟიგანიას აბანძებდა სასტიკად და მანქანა ტროლეიბუსი ხდებოდა თან ყველაზე ცუდი რაცაა 1-2 ჯერ კაი რისკიან აბგონზე გამიკეტა და რამის იმ ქვეყნად გამისტუმრა smile.gif

დაიკიდეთ რა პარალელი, მაგას ჯობია 1 ტურბო ან ისევ ისე როგორც მუშაობს



თუ ნორმალურად არ არის გაკეთებული პარალელზე, სჯობია ისე დარჩეს როგორც ქარხნულია, ან ვაბშე იმპრეზის მატორი ჩადგი თავისი ტურბინიან-კომპიანად და ეგაა რა smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   ლეგასის სეკვენტალ ბიტურბო   Aug 7 2009, 12:02
PAINKILLER   ტურბინების გაპარა...   Aug 7 2009, 12:19
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge