![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ჩემი დავარდნილი ბუსტის გადამკიდე რას აღარ წავაწყდი ინტერნეტში და ეს ყველაზე საინტერესოდ ეს მომეჩვენა
http://www.nebbs.com/Nebbs/legacy/index.html დაბუსტვას იწყებს 3500-ზე როგორც ფორესტერი მაგრაბ ძალიან დიდ სიმძლავრეს აკეთებს და ისეთივე ეფექტი აქვს თითქოს 2 კი არა ერთი და დიდ ტურბინა უყენია. ჩემი ბაიპასის კლაპნის პრობლემას რომ მოვაგვარებ აუცილებლად უნდა ვცადო. მერე როგორც უფრო მომეწონება ისე დავტოვებ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(leqsoo @ 2nd July 2013 - 07:57) [snapback]507038[/snapback] რა არ მოქმედებს ჩეკი ჩეკს მინთებდა უ არა ზაჟიგანიას აბანძებდა სასტიკად და მანქანა ტროლეიბუსი ხდებოდა თან ყველაზე ცუდი რაცაა 1-2 ჯერ კაი რისკიან აბგონზე გამიკეტა და რამის იმ ქვეყნად გამისტუმრა შენთან მე არვიცი რა ხდებოდა, მაგრამ ვისაც კი გადაუკეთებია პარალელზე მთელი რუსეთი წერს რომ პრობლემა არ იქმნება 66 კოდის დროს არანაირი. შენსას სხვა რაღაც ჭირდა, თან გიჟივით ბუსტავდა რაღაც არანორმალურ წნევას რომელიც არ უნდა დაებუსტა სტოკში წესით და რიგით ![]() ციტატა(leqsoo @ 2nd July 2013 - 07:57) [snapback]507038[/snapback] დაიკიდეთ რა პარალელი, მაგას ჯობია 1 ტურბო ან ისევ ისე როგორც მუშაობს +1 აი ეს კიდევ ყველაზე ოპტიმალური რჩევა, პარალელს არავინ აქებს არც მე და არც მთელი რუსეთი |
|
|
![]() ![]() |