IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ლეგასის სეკვენტალ ბიტურბო, გადაკეთება პარალელ-ბიტურბოზე
maxouni
გამოხმაურება Aug 7 2009, 12:02
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ჩემი დავარდნილი ბუსტის გადამკიდე რას აღარ წავაწყდი ინტერნეტში და ეს ყველაზე საინტერესოდ ეს მომეჩვენა
http://www.nebbs.com/Nebbs/legacy/index.html
დაბუსტვას იწყებს 3500-ზე როგორც ფორესტერი მაგრაბ ძალიან დიდ სიმძლავრეს აკეთებს და ისეთივე ეფექტი აქვს თითქოს 2 კი არა ერთი და დიდ ტურბინა უყენია. ჩემი ბაიპასის კლაპნის პრობლემას რომ მოვაგვარებ აუცილებლად უნდა ვცადო. მერე როგორც უფრო მომეწონება ისე დავტოვებ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gentoo
გამოხმაურება Jul 2 2013, 10:45
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




PAINKILLER


კარგი გასაგებია შენი აზრი.
მაგრამ ის მაინც არ გაგიგია რომ ტურბინას აქვს A/R ratio ჰოდა ლოგიკურად ეგ რეიშიო რას ნიშნავს აბა მითარი ჯიგარო.

მე გეტყვი აქერ უხეშად რომ ვთქვათ ტურბინის ტრაკში რამდენი გამონაბოლქვი ეტევა მაგას ნიშნავს მოცემულ მომენტში.

თუ აქვს პატარა ძრავს რამოსდის მაღალ აბაროტებზე? biggrin.gif გ უ დ ა მ ს

ჰოდა აღარ თქვა რომ ტურბინა ხმოლოდ გასავალი და არანაირ რესტრიქშენს არ წარმოადგენს. შევთანმხდით? smile.gif

ანუ უბრალოდ არგუმენტირებული და ლოგიკური პასუხი ჩამომიყალიბე და დაგიჯერებ.

ვიცი რომ გესმის ეს ამბავი კარგად და ლოგიკაშიც ერკვევი
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   ლეგასის სეკვენტალ ბიტურბო   Aug 7 2009, 12:02
PAINKILLER   ტურბინების გაპარა...   Aug 7 2009, 12:19
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge