IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ლეგასის სეკვენტალ ბიტურბო, გადაკეთება პარალელ-ბიტურბოზე
maxouni
გამოხმაურება Aug 7 2009, 12:02
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ჩემი დავარდნილი ბუსტის გადამკიდე რას აღარ წავაწყდი ინტერნეტში და ეს ყველაზე საინტერესოდ ეს მომეჩვენა
http://www.nebbs.com/Nebbs/legacy/index.html
დაბუსტვას იწყებს 3500-ზე როგორც ფორესტერი მაგრაბ ძალიან დიდ სიმძლავრეს აკეთებს და ისეთივე ეფექტი აქვს თითქოს 2 კი არა ერთი და დიდ ტურბინა უყენია. ჩემი ბაიპასის კლაპნის პრობლემას რომ მოვაგვარებ აუცილებლად უნდა ვცადო. მერე როგორც უფრო მომეწონება ისე დავტოვებ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gentoo
გამოხმაურება Jul 2 2013, 15:56
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




PAINKILLER
არ იცი რომ ტურბინა აკლებს ცხენებს. მაქსიუმუმ ბუსტია წიგნია ესეთი და მანდ წავიკითხე.

რომ ტურბოჩარჯერს რომ წინარობა არ ქონდეს გამონაბოლქვის მხრივ ბეეევრად მეტ ცხენებს გამოიმუშავებდა.

ჰოდა კი არ მრავლდება 2-ზე პირიქით ალკდება. მე არ მითქვია ვერ ატრიალებს მეთქი
მე გითხარი მაღალ აბაროტზე როცა გამონაბოქლვი იმატებს და შენ ამ დროს წინაღობას უქმნი ბუსტი დაბლა ეცემა და ძრავის VE იკლებს.

აი გალოვკებს და ვიხლოპის პორტინგს თუნდაც რატომ აკეთებენ რატომო tongue.gif
გოჭნიასავით რომ გაატაროს გამონაბოლქვი იმიტომ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   ლეგასის სეკვენტალ ბიტურბო   Aug 7 2009, 12:02
PAINKILLER   ტურბინების გაპარა...   Aug 7 2009, 12:19
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge