![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ჩემი დავარდნილი ბუსტის გადამკიდე რას აღარ წავაწყდი ინტერნეტში და ეს ყველაზე საინტერესოდ ეს მომეჩვენა
http://www.nebbs.com/Nebbs/legacy/index.html დაბუსტვას იწყებს 3500-ზე როგორც ფორესტერი მაგრაბ ძალიან დიდ სიმძლავრეს აკეთებს და ისეთივე ეფექტი აქვს თითქოს 2 კი არა ერთი და დიდ ტურბინა უყენია. ჩემი ბაიპასის კლაპნის პრობლემას რომ მოვაგვარებ აუცილებლად უნდა ვცადო. მერე როგორც უფრო მომეწონება ისე დავტოვებ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 2nd July 2013 - 18:02) [snapback]507206[/snapback] 2 ცალი ერთნაირი რომ იყოს ბევრად უკეთესი იქნებოდა, ჩემი აზრით... ამ შემთხვევაში რომელია უკეთესი, ორივე VF32 იყოს თუ VF33, ეგ უკვე აღარ ვიცი... ![]() PAINKILLER ფიზიკოსი არ ვარ არც მათემატიკოსი უბრაალოდ ის გერევა შენ რომ თუ ერთი ტურბინა ქმნის X წინაღობას, ორი - X/2 შემქნის და ოთხი საერთოდ არ შექმნის და 8 უკვე თავისით გამოიუმუშავებს ბუსტს ![]() ეგ მე მგონი გერევა ახლა შენ. წინაღობა 1-საც აქვს 2-საც და 23454-საც. არათანაბარზე გეთანხმები. ციტატა(PAINKILLER @ 2nd July 2013 - 18:02) [snapback]507206[/snapback] და რა უქმნის წინაღობას მაღალ აბაროტზე, მაგას ვერ ვხვდები.... სექვენტალზე თუ არ ემართება ეგ, პარალელზე რატომ უნდა დააემართოს, იგივე ტურბინებია და ყველაფერი იგივეა.... ეხლა შენ რას ამბობ იცი შეუძლებელ რაღაცას. VE ყველა მანქანას აკლდება მაღალ აბაროტზე. აი თუ დააკვირდები დინოს თორქ და HP კურვებს დაინახავ რომ პიკ თორქი ბოლოსკენ ეცემა. ბუსტი რომ უჭირავს ლეგასს მაღალი და ოდნავ ნაკლებად ეცემა ეგ არ ნიშნავს რომ "ქაჩავს" თემო მართალი ხარ. ჩვენ ძაან გაუტიეთ და რეალურად რახდება მაგაში შეიძლება თვითონ კინუგავამაც არ იცოდეს ![]() |
|
|
![]() ![]() |