![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ალბათ ხშირად გაგიგიათ ტომ VTD კარობკა უკეთესია Active AWD-ზე იმიტომ რომ აქტიურის ტორქის გადანაწილება 90/10-ია რაც სამწუხაროდ წააგავს
4X4 ვექტრას AWD სისტემას. მაგრამ ვინაიდან უკანა ხიდის მართვა ხდება ელექტრონულად ეს საშუალებას გვაძლევს ჩვენ თვითონ ვმართოთ ცენტრალური დიფერენციალი. ანუ სურვილისამებრ შევძლოთ მისი დაბლოკვა და თორქის გადანაწილება 50/50 გადაკეთება საკმაოდ მარტივია. 1. მანუალში თუ ჩავიხევებით ვნახავთ რომ ცენტრალური დიფერენციალის მართვის სოლენოიდის წინაღობა 10-17 ომია. ამიტომ მოვამზადებთ დაახლოებით 15 ომიან წინაღობას რომლის მინიმალური სიმძლავრე 10W(ვატი) უნდა იყოს თორემ დაიწვება. ყველაზე კარგი ვარიანტი იქნება 4 ცალი 60 ომიანის დაპარალელება. 2. ამ წინაღობის ერთ ბოლოს კარგად დავამაგრებთ მანქანის კორპუსზე ანუ დავამასებთ და მეორე ბოლოს ჯერჯერობით დავიმახსოვრებთ. 3. კარობკის კომპიუტერთან(TCM) მოვძებნით ცენტრალური დიფერენციალის მართვის სადენს. პინის ნიმერი ზუსტად არ მახსოვს (თუა არ ვცდები B54 შტეკერზე 15 ნომერი) მაგრამ უნდა იყოს თეთრი მწვანე ზოლით. 4. ჩავჭრით ამ სადენს და დავაგრძელებთ მინიმუმ იმ დიამეტრის სადენებით როგორიც ქარხნულია (10 ვატს უნდა გაუძლოს). 5. დავუყენებთ 3 კონტაქტიან გადამრთველს ღილაკს, რომელიც მუშაობს შემდეგნაირად : პოზიცია I კონტაქტები 1 და 2 დაკონტაქტებულია კონტაქტი 3 ჰაერშია ; პოზიცია II კონტაქტები 2 და 3 დაკონტაქტებულია კონტაქტი 1 ჰაეშია (იმედია მოხვდებით რომ ღილაკზე კონტაქტების ნუმერაცია პირობითია) 6. გადამრთველის #2 ფეხზე მივამაგრებთ TCM-დან მომავალ სადენს 7. გადამრთველის #1 ფეხზე მივამაგრებთ კარობკისკენ მიმავალ სადენს 8. გადამრთველის #3 ფეხზე მივამაგრებთ წინაღობისსენ მიმავალ სადენს რომელიც წეღან დავიმახსოვრეთ. შედეგი ასეთი იქნება : გადამრთვეის პოზიცია I ცენტრალური დიფერენციალის მართვა ქარხნულია; გადამრთველის პოზიცია II ცენტრალური დიფერენციალი დაბლოკილია და ხიდებს შორის განაწელაბა გვაქვს 50/50. კიდევ ერთჯერ ვიმეორებ რომ ეს ეხება Active AWD კარობკებს TZ მარკირებით ამ ყველაფერს ოფციაში შეგვიძლია დავამატოთ დატჩიკი რომელიც გვაჩვენებს ცენტრალური დიფერენციალის დაბლოკვის ხარისხს ანუ ხიდებს შორის თორქის თანაფარდობას რომელიც სასარგებლო ინფორმაციასაც მოგვცემს ქარხნულ რეძიმში გადართულ მდგომარეობაში და თან გაგვაფრთხილებს შემთხვევით ჩართული რომ არ დაგვრჩეს 50/50. გისურვებთ წარმატებებს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 ![]() |
ჩემსას ლსდ არ აქვს
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Mazo @ Nov 10 2009, 16:02) [snapback]51037[/snapback] ჩემსას ლსდ არ აქვს ![]() ცენტრალური LSD ნებისმიერ მექანიკიან სუბარუს აქვს ![]() ციტატა(iraklik @ Nov 10 2009, 15:50) [snapback]51033[/snapback] Короче смысл такой....на 1 автомат жестко блокирует пакет фрикционов и момент распределяется 50\50. Сам Форь на автомате ползает лучше МКП но раскрыться ему не дает эта блокирока только на 1. Суть в том, что бывают покрытия на которых надо держать большую скорость и в зависимости от тяги переключать передачи. Но если мы поставим на Д то блокировки не будет...будет автоматическое переаспределение...но автомат просто не успевает за покрытием или не понимает где мы находимся. А в грязи и снегу нужна эта жесткая блокировка! Управляет блокировкой мыфты соленоид! Когда на него не подается напряжение, муфта полностью заблокирована, когда +12 вольт она разблокирована т.е передний привод, а при разном напряжении от 0.5 до 8.5 вольт идет распределиние момента. Почитал форум наших друзей... http://www.subaruforester.org/vbulletin/f8...Bf3wzWL20WePkDQ В панели где комп акпп стоит, нужно найти провод управления соленоида. НА том форуме народ говорит, что в колодке это белый провод с зеленой полосой под номером 15. Делаем разрыв в цепи. тащим провода повыше и к кномке. Когда она включена у нас обычный вд, когда выключена Блокировка, а когда на нее подается +12 вольт у нас передний привод! По комментам проходимость возрастает значительно! После этого механика не конкурет автомату. იტოგში როგორი პონტია იცი, ცუდ გზაზე გამოსადეგი რამეა, თუ ღილაკზე დააყენებ და ჩართავ ხოლმე ![]() მაგრამ გამორთვა არ უნდა დაგავიწყდეს, როცა კარგ გზაზე გადმოხვალ, თორემ შანსი არის რომ დაბრიდო ფრიქციონები ![]() მახოს ექსპერიმენტს ველოდებით და მერე განვიხილოთ კიდევ ![]() მოკლედ, ახლა გავარკვიე, რომ Active AWD-ზე ჰიდრომუფტის სრული ბლოკირება (50/50) ხდება მხოლოდ 3 შემთხვევაში: 1. როცა წინა ხიდი მობუქსავდება (მაგას TCU იგებს წინა და უკანა Vehicle Speed Sensor-ებიდან მომავალი სიგნალის მეშვეობით) 2. როცა გაზს ბოლომდე გასთხრი (დროსელის დატჩიკიდან, კიკდაუნის პონტში) 3. როცა 1-იან პოზიციაში გაქვს სიჩქარის რიჩაგი (კარობკის რიჩაგის დატჩიკი) ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |