IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ლეგასის სეკვენტალ ბიტურბო, გადაკეთება პარალელ-ბიტურბოზე
maxouni
გამოხმაურება Aug 7 2009, 12:02
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ჩემი დავარდნილი ბუსტის გადამკიდე რას აღარ წავაწყდი ინტერნეტში და ეს ყველაზე საინტერესოდ ეს მომეჩვენა
http://www.nebbs.com/Nebbs/legacy/index.html
დაბუსტვას იწყებს 3500-ზე როგორც ფორესტერი მაგრაბ ძალიან დიდ სიმძლავრეს აკეთებს და ისეთივე ეფექტი აქვს თითქოს 2 კი არა ერთი და დიდ ტურბინა უყენია. ჩემი ბაიპასის კლაპნის პრობლემას რომ მოვაგვარებ აუცილებლად უნდა ვცადო. მერე როგორც უფრო მომეწონება ისე დავტოვებ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
noenoe
გამოხმაურება Jul 14 2013, 20:46
გამოხმაურება #2


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 36
რეგისტრ.: 20-June 13
მომხმარებელი № 3,506




ლეგასი 2000 B4 ავტომატიკა ზე 1 ტურბინა იხსნება 2500 ზე მეორე 5500 ზე მაინტერესებს ესე უნდა იყოს ნორმალურია? 5500 ძაან გვიანია მანამდე ფაქტიურად მკვდარია მანქანა 7 ზე სიჩქარეს უცვლის 4 ზე ეცემა აბაროტი ფაქტიურად მეორე ტურბინა ვერასწრებს თავის საქმის გაკეთებას. ამის დანასტროიკბა თუშეიძლება რამენაირად? გაპარალელების გარეშე? ეს უკიდურეს შემთხვევაში smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   ლეგასის სეკვენტალ ბიტურბო   Aug 7 2009, 12:02
PAINKILLER   ტურბინების გაპარა...   Aug 7 2009, 12:19
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge