![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 75 რეგისტრ.: 7-October 09 მომხმარებელი № 447 ![]() |
ჩემ ფორიკას უყენია ავტომატიკური კოლოპი. მაგრად მინდა მექანიკაზე გადავიყვანო! რას მეტკით,და როგორი სჰედეგი იკნება?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8 რეგისტრ.: 19-May 13 მომხმარებელი № 3,446 ![]() |
გამარჯობა
მყავს 2003წ სუბარო ფორესტერი, ავტომატიკა 2.5 ამერიკული, ძალიან კმაყოფილი ვარ მთა-ტყე-ბარი არ აკლია შაბათ კვირას და ჯერჯერობით თავი არსად შეურცხვენია, ახლა ერთი მომენტი, რითაც მინდა თქვენი ყურადღება მივიპყრო: რამოდენიმე დღის წინ ცოტა ჩქარი (130-140) სიარულით თბილისის ზღვის ტერიტორიაზე ვმოძრაობდი, სოკარარის გაზგასამართ სადგურში შევედი და გაზი გადავტუმბე, ჩქარა გამოსვლა მოვინდომე გაზგასამართიდან მაგრამ რაღაც კარობკამ ვერ "გაქაჩა" სიჩქარეში ვეღარ რთავდა , ძრავი 4-5 ტახომეტზე ადოიდა და მანქანა ვერ წევდა.. პირველად მოუვიდა ესეთი რამე, ორთაჭალაში მანქანა თითქმის გაჩერდა, ვეღარ "ქაჩავდა რა", რუსთავში აუცილებლად უნდა ჩავსულიყავი, გადავრთე მე-3 სიჩქარეში და მანქანა უპრობლებოდ წავიდა, ფონიჭალაში ისევ გადავრთე D ში რა გასწორდა მანქანა. ჩვეულებრივად მოვიარე რუსთავი, თბილისი და გუშინ ჟინვალშიც ვიყავი. პრობლემა მის მერე არ შემიმჩნევია, იქნებ მითხრათ რისი ბრალი შეიძლება იყოს? (კაროპკის ზეთი შევამოწმებინე, არ აკლია და კარგიაო) და კიდევ ერთი:პრობლემის დროს ისეთი ხმა ქონდა თითქონს N ში იყო მანქანა, არ იძვროდა და ტახომეტრი მაღალძე მუშაობდა, ძრავიც დატვირთულად (შეიძლება კომპიუტერმა "ვერ გაიგო" N და D? თუ ასეთი შემთხვევა ვინმეს გამოუცდია იქნებ დამეხმაროთ? |
|
|
![]() ![]() |