![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ცივზე გადართვისას თითქოს ცეპლენია გაუთიშეს ნახევარი წამით. ამას აკეთებს ნებისმიერ სიჩქარეზე
გადართვისას როცა გათბება ყველაფერი ნორმაშია ნუ ცოტას ურტყავს ხანდახან. 200000 გარბენზე ცოტა ურტყავს მგონი ნორმალურია. აქ ხალხი ავტომატებში კარგათ ერკვევით მირჩიეთ რამე . ცხელზე რომ აკეთებდეს პერეგაზოვკებს ზეთის დაბალ წნევას დავაბრალებდი მაგრამ ცივზე წნევა მეტია თან გადართვა N -> D ნახევარ წამზე ნაკლებ დროში ხდება ე.ი. კარობკა ჯერ ცოცხალია. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ზეთი შევცვალე მაგრათ გამოსწორდა. ცივზე ოდნავ აკეთებს კიდევ მაგრამ ცხელზე არანაირი დარტყმა ნორმალურად რთავს. 20000 ზე ზეთი ასე
როგორ გაფუჭდა ვარ ვხვდები ? თუმცა ვინ იცის 5000 კილომეტრი 4 დღეში პარიზი -> თბილისი და გასეირნება თბილისი -> წალკა -> ტაბაწყური -> ბაკურიანი ალბათ ცოტა არაა ეხლა მივხვდი რატომაა რეკომენდირებული ხშირი შეცვლა ექსპლუატაციის რთულ პირობებში. როგორც ჩანს კაროპკა ჯერ კიდევ ცოცხალია ![]() |
|
|
![]() ![]() |