![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ალბათ ხშირად გაგიგიათ ტომ VTD კარობკა უკეთესია Active AWD-ზე იმიტომ რომ აქტიურის ტორქის გადანაწილება 90/10-ია რაც სამწუხაროდ წააგავს
4X4 ვექტრას AWD სისტემას. მაგრამ ვინაიდან უკანა ხიდის მართვა ხდება ელექტრონულად ეს საშუალებას გვაძლევს ჩვენ თვითონ ვმართოთ ცენტრალური დიფერენციალი. ანუ სურვილისამებრ შევძლოთ მისი დაბლოკვა და თორქის გადანაწილება 50/50 გადაკეთება საკმაოდ მარტივია. 1. მანუალში თუ ჩავიხევებით ვნახავთ რომ ცენტრალური დიფერენციალის მართვის სოლენოიდის წინაღობა 10-17 ომია. ამიტომ მოვამზადებთ დაახლოებით 15 ომიან წინაღობას რომლის მინიმალური სიმძლავრე 10W(ვატი) უნდა იყოს თორემ დაიწვება. ყველაზე კარგი ვარიანტი იქნება 4 ცალი 60 ომიანის დაპარალელება. 2. ამ წინაღობის ერთ ბოლოს კარგად დავამაგრებთ მანქანის კორპუსზე ანუ დავამასებთ და მეორე ბოლოს ჯერჯერობით დავიმახსოვრებთ. 3. კარობკის კომპიუტერთან(TCM) მოვძებნით ცენტრალური დიფერენციალის მართვის სადენს. პინის ნიმერი ზუსტად არ მახსოვს (თუა არ ვცდები B54 შტეკერზე 15 ნომერი) მაგრამ უნდა იყოს თეთრი მწვანე ზოლით. 4. ჩავჭრით ამ სადენს და დავაგრძელებთ მინიმუმ იმ დიამეტრის სადენებით როგორიც ქარხნულია (10 ვატს უნდა გაუძლოს). 5. დავუყენებთ 3 კონტაქტიან გადამრთველს ღილაკს, რომელიც მუშაობს შემდეგნაირად : პოზიცია I კონტაქტები 1 და 2 დაკონტაქტებულია კონტაქტი 3 ჰაერშია ; პოზიცია II კონტაქტები 2 და 3 დაკონტაქტებულია კონტაქტი 1 ჰაეშია (იმედია მოხვდებით რომ ღილაკზე კონტაქტების ნუმერაცია პირობითია) 6. გადამრთველის #2 ფეხზე მივამაგრებთ TCM-დან მომავალ სადენს 7. გადამრთველის #1 ფეხზე მივამაგრებთ კარობკისკენ მიმავალ სადენს 8. გადამრთველის #3 ფეხზე მივამაგრებთ წინაღობისსენ მიმავალ სადენს რომელიც წეღან დავიმახსოვრეთ. შედეგი ასეთი იქნება : გადამრთვეის პოზიცია I ცენტრალური დიფერენციალის მართვა ქარხნულია; გადამრთველის პოზიცია II ცენტრალური დიფერენციალი დაბლოკილია და ხიდებს შორის განაწელაბა გვაქვს 50/50. კიდევ ერთჯერ ვიმეორებ რომ ეს ეხება Active AWD კარობკებს TZ მარკირებით ამ ყველაფერს ოფციაში შეგვიძლია დავამატოთ დატჩიკი რომელიც გვაჩვენებს ცენტრალური დიფერენციალის დაბლოკვის ხარისხს ანუ ხიდებს შორის თორქის თანაფარდობას რომელიც სასარგებლო ინფორმაციასაც მოგვცემს ქარხნულ რეძიმში გადართულ მდგომარეობაში და თან გაგვაფრთხილებს შემთხვევით ჩართული რომ არ დაგვრჩეს 50/50. გისურვებთ წარმატებებს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 11th November 2009 - 14:07) [snapback]51291[/snapback] მართალია, ოფიციალურ მანუალში არსად არ არის მითითებული რომ 1-იან პოზიციაში დიფერენციალი იბლოკება როგორ არ წერია, აბა თავიდან რითი დავიწყე? უკანა ხიდის ჩამრთველი სელენოიდი მოწმდება ასე : უნდა დაქოქო მანქანა და უნდა ჩააგდო 1-ში და უნდა შეამოწმო სიგნალი ამ სოლენოიდზე, უნდა იყოს 0.5 ვოლტზე ნაკლები ან თუ დიაგნოსტიკის აპარატით ანოწმებ Duty Ratio ნაკლები უნდა იყოს 5%-ზე . შეიძლება სპეციფიკაციებში არსად წერია მაგრამ აბსოლიტურად ოფიციალურ სერვის მანუალში ნამდვილად ასე წერია და მეტი რა უნდა ეწეროს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 11 2009, 15:15) [snapback]51293[/snapback] როგორ არ წერია, აბა თავიდან რითი დავიწყე? უკანა ხიდის ჩამრთველი სელენოიდი მოწმდება ასე : უნდა დაქოქო მანქანა და უნდა ჩააგდო 1-ში და უნდა შეამოწმო სიგნალი ამ სოლენოიდზე, უნდა იყოს 0.5 ვოლტზე ნაკლები ან თუ დიაგნოსტიკის აპარატით ანოწმებ Duty Ratio ნაკლები უნდა იყოს 5%-ზე . შეიძლება სპეციფიკაციებში არსად წერია მაგრამ აბსოლიტურად ოფიციალურ სერვის მანუალში ნამდვილად ასე წერია და მეტი რა უნდა ეწეროს? მე USER MANUAL ვიგულისხმე, ჩვეულებრივი მოკვდავებისთვის ![]() ![]() ციტატა(maxouni @ Nov 11 2009, 15:38) [snapback]51298[/snapback] სერვის მანუალში წერია რომ 1-ში ცენტრალური ბლოკირება მაქსიმალურად დაბლოკილია და გადანაწილების პროცენტებზე მართლაც არაფერია პროცენტებს ზუსტად ვერც დაითვლი, იმიტომ რომ მექანიკური ბლოკირება არაა ![]() ![]() VTD-ზე კი პირიქით არის. 45/55-ია ბლოკირება ![]() ციტატა(Sturbo @ Nov 11 2009, 15:23) [snapback]51295[/snapback] VTD კარობკა - ეხ მართლა ეგ მაინც იყოს ![]() არ აქვს . ერთი შეკითხვა უკანა ხიდში ტემპერატურის დაჩიკი და შესაბამისი ნათურა პრიბორებში რა პობტში აყენია რამე განსაკუთრებული LSD ხომ არაა ? უკანა ხიდში ტემპერატურის დატჩიკი არ გამიგია, იაპოშკებს ნამდვილად არა აქვს ეგეთი რამე ![]() ალბათ იმ პონტშია რომ LSD არ გადახურდეს, ანუ გინთებს დატჩიკი რომ LSD გაცხელებულია ძალიან და არ აბუქსავო ზედმეტად ![]() TZ კარობკა თუ გაქვს, ესე იგი კარგი მოჭიდება ჰქონია შენს წინა ბორბლებს, რომ არ მობუქსავდა ![]() და ტორმუზის რეგულაციაში რას გულისხმობდი?? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 11 2009, 16:31) [snapback]51308[/snapback] მე USER MANUAL ვიგულისხმე, ჩვეულებრივი მოკვდავებისთვის ![]() ![]() პროცენტებს ზუსტად ვერც დაითვლი, იმიტომ რომ მექანიკური ბლოკირება არაა ![]() ![]() VTD-ზე კი პირიქით არის. 45/55-ია ბლოკირება ![]() უკანა ხიდში ტემპერატურის დატჩიკი არ გამიგია, იაპოშკებს ნამდვილად არა აქვს ეგეთი რამე ![]() ალბათ იმ პონტშია რომ LSD არ გადახურდეს, ანუ გინთებს დატჩიკი რომ LSD გაცხელებულია ძალიან და არ აბუქსავო ზედმეტად ![]() TZ კარობკა თუ გაქვს, ესე იგი კარგი მოჭიდება ჰქონია შენს წინა ბორბლებს, რომ არ მობუქსავდა ![]() და ტორმუზის რეგულაციაში რას გულისხმობდი?? ლეტური ტორმუზი დგას კარობკაში აი დარტყმების მკურნალობა შეიძლება მაგის რეგულირებით. გარედან აყენია ბოლტი და ცვეთას აკომპენსირებ. 98 ის მეორე ნახევრიდან ლენტიანი ტორმუზი ფრიქციონულით შეცვალეს. მოიცა იაპონურებს არც ATF ის მაღალი ტემპერატურის დაჩიკი აქვს ? |
|
|
![]() ![]() |