![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 20-January 13 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 3,213 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(DATO999 @ 31st July 2013 - 15:08) [snapback]515385[/snapback] მე რომ სპეც B მყავდა, სტოკი დისკები რომ შევცვალე პროდრაივებით, ასე, მეგონა სუბარუდან ც კლასზე გადავჯექი.. თან რესტაილინგ სპეც B დისკები, ძველ სპეც B დისკებზე მძიმეა... სტოკ დისკებს არც უნდა შეადარო ![]() მე ახლა ვორკები რაც მიყენია, მსუბუქი ნაღდად არ არის, სტოკ დისკებზე ოდნავ ნაკლები წონა აქვს, მაგრამ საკმაოდ რბილად დადის, დაჟე უფრო რბილად ვიდრე 2 კილოთი მსუბუქი OZ-ები ![]() ციტატა(DATO999 @ 31st July 2013 - 15:08) [snapback]515385[/snapback] 1 ორმოზე გადავლისას ეგრევე იგრძნობს სხვაობას..3 კილოს სხვაობა სახუმარო არაა 1 დისკს-საბურავზე.. ეგ წონაზე არაა, დისკის დიზაინზე და მასალაზე უფრო არის დამოკიდებული ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|