IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

legacy
გამოხმაურება May 20 2009, 09:31
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 501
რეგისტრ.: 18-May 09
მდებარ.: rustavi
მომხმარებელი № 100




გამარჯობათ,სუბარუ ლეგასზე 1999 წ.ტიპტრონიკი ხანდახან CHECK ENGINE ანთებს თვითდიაგნოსტიკაზე ამოაგდო კოდები 22 და 66.როგორც მე ვიცი 22 არის დეტონაციის დაჩიკი ხოლო 66 გაუმართაობა ორმაგი ტურბინის სისტემასში,ვისთან მირჩევთ მისვლას ან როგორ შეიძლება ამ ყველაფრის გამოსწორება?წინასწარ დიდი მადლობა რჩევისთვის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება May 23 2009, 11:55
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




legacy
დღეს თუ მოდიხარ შეხვედრაზე მანდ ვილაპარაკოთ დეტონაციის დატჩიკის პრობლემაზე, აქ ძალიან დიდი დრო დაგცჭირდება. მეც მაქვს ეგეთივე პრობლემა ლეგასიზე.
აინთება ჩეკი და სანამ არ ჩაქრება 5000-მდე აღარ ეწევა. ჩეკის ანთება დრძელდება 15-20 წამი ან 20 წამს თუ გადასცდა 3-4 წუთი.
რომ დავაკვირდი შევამჩნიე, რომ, ჩეკის ანთება ხდება მაშინ როცა დაღმართსი სწრაფად მივდივარ და რეზკად დავაგდებ სიჩქარეს, ან როცა ზადნით გავივლი.
დატორმუზებისას რომ ინთება მაშინ დავამუღამე - გაზს უნდა წავარტყა და 15-20 წამიან ინტერვალში ვეტევი, თუ არა და 3-4 წუთი გრძელდება.
ჩემთანაც დეტონაციის დატჩიკს აგდებს, მაგრამ ეს კოდი პრობლემის შედეგია და არა მიზეზი, იმიტომ რომ ეს დატჩიკი გაფუჭებული კი არაა - უბრალოდ დეტონაციას აფიქსირებს. ჩემთან გადავცვალე დატჩიკი და იგივე გააგრძელა ჩემთან და ჩემი დატჩიკი სადაც დავაყენეთ იქ ნორმალურად იმუშავა.
ახლა მატორი დაშლილი მაქვს და ვაპირებ ვაკუუმის ყველა შლანგი შევცვალო, იმიტომ რომ გაპლასტმასებულია და მგონია რომ სადღაც ვაკუუმს იპარავს და იმის ბრალია.
დიაგნისტიკას რაც შეეხება უნდა ნახო ისეთი დიაგნოსტიკა სადაც ვაკუუმის დიაგნოსტიკაც აქვთ და პირველ რიგში მაგითი უნდა დაიწყო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
legacy
გამოხმაურება May 23 2009, 20:06
გამოხმაურება #3


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 501
რეგისტრ.: 18-May 09
მდებარ.: rustavi
მომხმარებელი № 100




ციტატა(maxouni @ May 23 2009, 13:55) [snapback]5111[/snapback]
legacy
დღეს თუ მოდიხარ შეხვედრაზე მანდ ვილაპარაკოთ დეტონაციის დატჩიკის პრობლემაზე, აქ ძალიან დიდი დრო დაგცჭირდება. მეც მაქვს ეგეთივე პრობლემა ლეგასიზე.
აინთება ჩეკი და სანამ არ ჩაქრება 5000-მდე აღარ ეწევა. ჩეკის ანთება დრძელდება 15-20 წამი ან 20 წამს თუ გადასცდა 3-4 წუთი.
რომ დავაკვირდი შევამჩნიე, რომ, ჩეკის ანთება ხდება მაშინ როცა დაღმართსი სწრაფად მივდივარ და რეზკად დავაგდებ სიჩქარეს, ან როცა ზადნით გავივლი.
დატორმუზებისას რომ ინთება მაშინ დავამუღამე - გაზს უნდა წავარტყა და 15-20 წამიან ინტერვალში ვეტევი, თუ არა და 3-4 წუთი გრძელდება.
ჩემთანაც დეტონაციის დატჩიკს აგდებს, მაგრამ ეს კოდი პრობლემის შედეგია და არა მიზეზი, იმიტომ რომ ეს დატჩიკი გაფუჭებული კი არაა - უბრალოდ დეტონაციას აფიქსირებს. ჩემთან გადავცვალე დატჩიკი და იგივე გააგრძელა ჩემთან და ჩემი დატჩიკი სადაც დავაყენეთ იქ ნორმალურად იმუშავა.
ახლა მატორი დაშლილი მაქვს და ვაპირებ ვაკუუმის ყველა შლანგი შევცვალო, იმიტომ რომ გაპლასტმასებულია და მგონია რომ სადღაც ვაკუუმს იპარავს და იმის ბრალია.
დიაგნისტიკას რაც შეეხება უნდა ნახო ისეთი დიაგნოსტიკა სადაც ვაკუუმის დიაგნოსტიკაც აქვთ და პირველ რიგში მაგითი უნდა დაიწყო

ხო გასაგებია დზმაო დგეს ვერ მოვახერხე შეხვედრაზე წამოსვლა ხვალ 2-3 საათისთვის თბილიში ვიქნები და თუ გეცლებათ იქნებ შევხვედრილიყავით და ადგილზე ვნახავდით ყველაფერს ჩემი ლეგასი ცოტა სხვა პონტში ჩალიჩობს თან მეორე სუბარუზეც რაღაც გვაინტერესებს,მოკლედ თუ შედზლებთ მოსვლას და შეხვედრას დიდ პატივს დაგვდებთ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
legacy   CHECK ENGINE   May 20 2009, 09:31
Matador  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge