![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 501 რეგისტრ.: 18-May 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 100 ![]() |
გამარჯობათ,სუბარუ ლეგასზე 1999 წ.ტიპტრონიკი ხანდახან CHECK ENGINE ანთებს თვითდიაგნოსტიკაზე ამოაგდო კოდები 22 და 66.როგორც მე ვიცი 22 არის დეტონაციის დაჩიკი ხოლო 66 გაუმართაობა ორმაგი ტურბინის სისტემასში,ვისთან მირჩევთ მისვლას ან როგორ შეიძლება ამ ყველაფრის გამოსწორება?წინასწარ დიდი მადლობა რჩევისთვის
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
legacy
დღეს თუ მოდიხარ შეხვედრაზე მანდ ვილაპარაკოთ დეტონაციის დატჩიკის პრობლემაზე, აქ ძალიან დიდი დრო დაგცჭირდება. მეც მაქვს ეგეთივე პრობლემა ლეგასიზე. აინთება ჩეკი და სანამ არ ჩაქრება 5000-მდე აღარ ეწევა. ჩეკის ანთება დრძელდება 15-20 წამი ან 20 წამს თუ გადასცდა 3-4 წუთი. რომ დავაკვირდი შევამჩნიე, რომ, ჩეკის ანთება ხდება მაშინ როცა დაღმართსი სწრაფად მივდივარ და რეზკად დავაგდებ სიჩქარეს, ან როცა ზადნით გავივლი. დატორმუზებისას რომ ინთება მაშინ დავამუღამე - გაზს უნდა წავარტყა და 15-20 წამიან ინტერვალში ვეტევი, თუ არა და 3-4 წუთი გრძელდება. ჩემთანაც დეტონაციის დატჩიკს აგდებს, მაგრამ ეს კოდი პრობლემის შედეგია და არა მიზეზი, იმიტომ რომ ეს დატჩიკი გაფუჭებული კი არაა - უბრალოდ დეტონაციას აფიქსირებს. ჩემთან გადავცვალე დატჩიკი და იგივე გააგრძელა ჩემთან და ჩემი დატჩიკი სადაც დავაყენეთ იქ ნორმალურად იმუშავა. ახლა მატორი დაშლილი მაქვს და ვაპირებ ვაკუუმის ყველა შლანგი შევცვალო, იმიტომ რომ გაპლასტმასებულია და მგონია რომ სადღაც ვაკუუმს იპარავს და იმის ბრალია. დიაგნისტიკას რაც შეეხება უნდა ნახო ისეთი დიაგნოსტიკა სადაც ვაკუუმის დიაგნოსტიკაც აქვთ და პირველ რიგში მაგითი უნდა დაიწყო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 501 რეგისტრ.: 18-May 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 100 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 23 2009, 13:55) [snapback]5111[/snapback] legacy დღეს თუ მოდიხარ შეხვედრაზე მანდ ვილაპარაკოთ დეტონაციის დატჩიკის პრობლემაზე, აქ ძალიან დიდი დრო დაგცჭირდება. მეც მაქვს ეგეთივე პრობლემა ლეგასიზე. აინთება ჩეკი და სანამ არ ჩაქრება 5000-მდე აღარ ეწევა. ჩეკის ანთება დრძელდება 15-20 წამი ან 20 წამს თუ გადასცდა 3-4 წუთი. რომ დავაკვირდი შევამჩნიე, რომ, ჩეკის ანთება ხდება მაშინ როცა დაღმართსი სწრაფად მივდივარ და რეზკად დავაგდებ სიჩქარეს, ან როცა ზადნით გავივლი. დატორმუზებისას რომ ინთება მაშინ დავამუღამე - გაზს უნდა წავარტყა და 15-20 წამიან ინტერვალში ვეტევი, თუ არა და 3-4 წუთი გრძელდება. ჩემთანაც დეტონაციის დატჩიკს აგდებს, მაგრამ ეს კოდი პრობლემის შედეგია და არა მიზეზი, იმიტომ რომ ეს დატჩიკი გაფუჭებული კი არაა - უბრალოდ დეტონაციას აფიქსირებს. ჩემთან გადავცვალე დატჩიკი და იგივე გააგრძელა ჩემთან და ჩემი დატჩიკი სადაც დავაყენეთ იქ ნორმალურად იმუშავა. ახლა მატორი დაშლილი მაქვს და ვაპირებ ვაკუუმის ყველა შლანგი შევცვალო, იმიტომ რომ გაპლასტმასებულია და მგონია რომ სადღაც ვაკუუმს იპარავს და იმის ბრალია. დიაგნისტიკას რაც შეეხება უნდა ნახო ისეთი დიაგნოსტიკა სადაც ვაკუუმის დიაგნოსტიკაც აქვთ და პირველ რიგში მაგითი უნდა დაიწყო ხო გასაგებია დზმაო დგეს ვერ მოვახერხე შეხვედრაზე წამოსვლა ხვალ 2-3 საათისთვის თბილიში ვიქნები და თუ გეცლებათ იქნებ შევხვედრილიყავით და ადგილზე ვნახავდით ყველაფერს ჩემი ლეგასი ცოტა სხვა პონტში ჩალიჩობს თან მეორე სუბარუზეც რაღაც გვაინტერესებს,მოკლედ თუ შედზლებთ მოსვლას და შეხვედრას დიდ პატივს დაგვდებთ ![]() |
|
|
![]() ![]() |