გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 9 2009, 17:20
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 |
ვინ რა იცით აბა დაწერეთ.
მაგალითად ჩემი 2.5 არ 4 ვალიანი როგორც ვიცი არი 2 ვალიანები და ა.შ რა განსხვავებაა გამძლეობიტ რომელი ჯობია დამატებიტ რა შეილება გავაკეთოტ გაგრილება ან რამე სხვა |
|
|
|
![]() |
Nov 12 2009, 00:49
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
mtiuli
გალოვკის პრაკლატკა 2 ნაირია სქელი და თხელი , ხო ისევ ისეთი დააყენეთ რაც ეყენა ? , რო გააშლიფოვკეთ კარგია, მე მაინც უსმევ ლაკს დაზღვეული რო ვიყო , ამერიკულების ბოლტები მაწვალებს, ხშირად წყდება , მიშას მანქანაზე პრაკლატკები რო შევცვალეთ , დაჭერილი ბოლტი მოწყდა თავისით ძრავი რო გახურდა იმის მერე , მეორე (რასპრედვალის ბიგელზეა საუბარი ორ ორი ბოლტი აქვს ) რო მოუშვით ხელში მეჯირა და გადატყდა |
|
|
|
Mazo სუბარუს ძრავების გამძლეობა Jul 9 2009, 17:20
bondzgi1
![]() ![]() |