![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 ![]() |
კარგია რომ მშვიდობით დამთავრდა ყველაფერი !
ისე აბს გაუმართაობა რატო ითვლება უკეთესად ვერ ვხვდები აბს ვერ გრძნობ რომ კარგად აჩერებს იმიტომ რომ არ ახოხებს საბურავს და მაგიტომ გგონია რომ ჩვეულებრივი ტორმუზი უკეთესია არადა აბს ბევრად მცირე მანძილში აჩერებს. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Mazo @ Nov 12 2009, 16:04) [snapback]51699[/snapback] ისე აბს გაუმართაობა რატო ითვლება უკეთესად ვერ ვხვდები აბს ვერ გრძნობ რომ კარგად აჩერებს იმიტომ რომ არ ახოხებს საბურავს და მაგიტომ გგონია რომ ჩვეულებრივი ტორმუზი უკეთესია არადა აბს ბევრად მცირე მანძილში აჩერებს. ABS ყოველთვის ზრდის სამუხრუჭე მანძილს, გააჩნია გზის საფარს ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ABS სამუხრუჭე მანძილს ზრდის, სანაცვლოდ კი მანქანაზე კონტროლს არ კარგავ
![]() არის რამდენიმე სიტუაცია როცა ABS ბევრად უარესია ჩვეულებრივ ტორმუზზე, ერთერთი შემთხვევა არის ბუგაროკებიანი გზა, იმენნა შტერდება აბს-ის კონტროლერი ეგეთ გზაზე, ვაბშე ვერ გააჩერებ მანქანას ![]() კიდევ ცუდია როცა ABS-იან მანქანაზე წინა და უკანა საბურავებს სხვანაირი პროტექტორი ან შემადგენლობა აქვთ, სიტყვაზე სველ გზაზე თუ წინა საბურავები უკეთესად იჭერს ვიდრე უკანა, ABS-ი დააფიქსირებს უკანების მოცურებას და წინა ტორმუზებს აუშვებს, რაც ნიშნავს იმას რომ სამუხრუჭე მანძილი მკვეთრად გაიზრდება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |