![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 119 რეგისტრ.: 16-June 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,495 ![]() |
ესეგი 2.5 ამერიკული ფორესტერის ძრავი დასტუკა ძმაკაცმა გუშინ, მანამდე დილით ზეთი და ფილტრი შეცვალა და 100 კილმეტრი იარა მანქანამ და დაისტუკა. რამდენიმე მატორისტმა თქვა რო შეიძლება ფილტრი იყო არაშესაბამისიო და მაგის ბრალიაო, ეხლა გვინდა ჩვენ იმ ტიპს დავუმტკიცოთ ვინც ზეთი და ფილტრი მოგვცა რო ეგ ეგრეა და როგორ შეიძლება ეგ გაკეთდეს ვინმემ გვირჩიეთ რა , რო მოიხსნას ეგ ფილტრი და სუბარუს ცენტრი მივიტანოთ იქ შეიძლება დასკვნა გაკეთდეს რო ამ ძრავისთვის ეგ ფილტრი არ იყო საკმარისი და მაგან გამოიწვია გალადანია?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,387 რეგისტრ.: 24-July 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 249 ![]() |
ციტატა(test pilot @ 13th August 2013 - 12:43) [snapback]518137[/snapback] ახალ შეცვლილზე გაზაობა რატომ არ შეიძლება? როგორ არ შეიძლება მთავარია ზღვარი იცოდე ![]() RS-dziii სხვა ფილტრი არ ქონდათ ბოქსებში რომლებიც შემოწმებულიააა? ეგ გამორიცხულიააა!!!!!!!!!!!!! თუ არადა კასტერასთან მიდი წერეთელზე ამბოლში და კაი ფილტრს შეგაძენიებს მეტი რა გითხრა გამოცცვლიმარტო ფილტრს და დაამატებ 300 გრამ ახალ ზეთს |
|
|
![]() ![]() |