IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ძრავი დაისტუკა ფორესტერზე მიზეზი გვაინტერესებს
Pocxvera
გამოხმაურება Aug 13 2013, 10:15
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 119
რეგისტრ.: 16-June 13
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 3,495




ესეგი 2.5 ამერიკული ფორესტერის ძრავი დასტუკა ძმაკაცმა გუშინ, მანამდე დილით ზეთი და ფილტრი შეცვალა და 100 კილმეტრი იარა მანქანამ და დაისტუკა. რამდენიმე მატორისტმა თქვა რო შეიძლება ფილტრი იყო არაშესაბამისიო და მაგის ბრალიაო, ეხლა გვინდა ჩვენ იმ ტიპს დავუმტკიცოთ ვინც ზეთი და ფილტრი მოგვცა რო ეგ ეგრეა და როგორ შეიძლება ეგ გაკეთდეს ვინმემ გვირჩიეთ რა , რო მოიხსნას ეგ ფილტრი და სუბარუს ცენტრი მივიტანოთ იქ შეიძლება დასკვნა გაკეთდეს რო ამ ძრავისთვის ეგ ფილტრი არ იყო საკმარისი და მაგან გამოიწვია გალადანია?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
giurza
გამოხმაურება Aug 13 2013, 11:56
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,387
რეგისტრ.: 24-July 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 249




ციტატა(test pilot @ 13th August 2013 - 12:43) [snapback]518137[/snapback]
ახალ შეცვლილზე გაზაობა რატომ არ შეიძლება?

როგორ არ შეიძლება მთავარია ზღვარი იცოდე wink.gif და არ გასცდე

RS-dziii
სხვა ფილტრი არ ქონდათ ბოქსებში რომლებიც შემოწმებულიააა?
ეგ გამორიცხულიააა!!!!!!!!!!!!!
თუ არადა კასტერასთან მიდი წერეთელზე ამბოლში და კაი ფილტრს შეგაძენიებს მეტი რა გითხრა გამოცცვლიმარტო ფილტრს და დაამატებ 300 გრამ ახალ ზეთს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
test pilot
გამოხმაურება Aug 13 2013, 11:59
გამოხმაურება #3


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 328
რეგისტრ.: 28-March 13
მომხმარებელი № 3,344




ციტატა(giurza @ Aug 13 2013, 11:54) [snapback]518141[/snapback]
როგორ არ შეიძლება მთავარია ზღვარი იცოდე wink.gif და არ გასცდე


მე სუბარუს პატრონებს რასაც ვაკვირდები ორ არასწორ რამეს ვხედავ. პირველი : აგაზავებენ უაზროდ და შეუჩერებლად,არადა აგაზავე და დროდადრო დააცივე ნელი სიარულით ამაზე კაი არაფერია და მეორე გაზაობის მერე 40 წამიანი ტაიმერით გონიათ რო უშველიან საქმეს. მე გაზაობის მერე მინიმუმ 3კმ ვატარებ მანქანას დაბალ აბაროტზე და მხოლოდ ამის მერე ვაჩერებ,მერე ტაიმერიც თავის საქმეს იზავს და აღარც შეგეშინდება smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giorgisubaru
გამოხმაურება Aug 13 2013, 12:03
გამოხმაურება #4


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 870
რეგისტრ.: 30-October 12
მომხმარებელი № 3,054




ციტატა(test pilot @ Aug 13 2013, 12:59) [snapback]518145[/snapback]
მე გაზაობის მერე მინიმუმ 3კმ ვატარებ მანქანას დაბალ აბაროტზე და მხოლოდ ამის მერე ვაჩერებsmile.gif


ისედაც 100 კილომეტრს გავდივართ ზოგი დღეში და გაზაობის მერე რო 3 კმ ვატაროთ გამოგვივა 150 კმ. ბენზინი მაინც იყოს იაფი smile.gif მე თუ ძაან დავტანჯე მანქანა მერე 5 წუთზე ვაყენებ ტაიმერს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
test pilot
გამოხმაურება Aug 13 2013, 12:07
გამოხმაურება #5


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 328
რეგისტრ.: 28-March 13
მომხმარებელი № 3,344




ციტატა(giorgisubaru @ Aug 13 2013, 12:03) [snapback]518149[/snapback]
ისედაც 100 კილომეტრს გავდივართ ზოგი დღეში და გაზაობის მერე რო 3 კმ ვატაროთ გამოგვივა 150 კმ. ბენზინი მაინც იყოს იაფი smile.gif მე თუ ძაან დავტანჯე მანქანა მერე 5 წუთზე ვაყენებ ტაიმერს


ეგრეა მეგობარო და რასიზავ.სუბარუ რო ძვირი სიამოვნებაა უნდა შევეგუოთ მაგ ამბავს.ისე ტაიმერზე 5 წუთი მუშაობას ცოტა ატარე გაჩერებამდე და 1 წუტი მერე ტაიმერი ამუშავე დამიჯერე მასე უკეთესია. სუბარუს თავის მოთხოვნებიაქ და აბა ზოგს ტაიმერიც კიარ უყენია და მერე კი უკვირთ ეს კაკუნის ხმა საიდან მოდისო smile.gif ამ კაცის შემთხვევაში მეც ფილტრის ამბავი მგონია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Pocxvera   ძრავი დაისტუკა ფორესტერზე მიზეზი გვაინტერესებს   Aug 13 2013, 10:15
giurza   ფილტრის ბრალიც შეი...   Aug 13 2013, 11:11
test pilot  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge