![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 119 რეგისტრ.: 16-June 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,495 ![]() |
ესეგი 2.5 ამერიკული ფორესტერის ძრავი დასტუკა ძმაკაცმა გუშინ, მანამდე დილით ზეთი და ფილტრი შეცვალა და 100 კილმეტრი იარა მანქანამ და დაისტუკა. რამდენიმე მატორისტმა თქვა რო შეიძლება ფილტრი იყო არაშესაბამისიო და მაგის ბრალიაო, ეხლა გვინდა ჩვენ იმ ტიპს დავუმტკიცოთ ვინც ზეთი და ფილტრი მოგვცა რო ეგ ეგრეა და როგორ შეიძლება ეგ გაკეთდეს ვინმემ გვირჩიეთ რა , რო მოიხსნას ეგ ფილტრი და სუბარუს ცენტრი მივიტანოთ იქ შეიძლება დასკვნა გაკეთდეს რო ამ ძრავისთვის ეგ ფილტრი არ იყო საკმარისი და მაგან გამოიწვია გალადანია?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() DZIDZI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,789 რეგისტრ.: 1-May 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,670 ![]() |
giurza
მემგონი იგივე ნაირი ფილტრი ჰქონდათ შავი ბოშის ეგრე ვიზამ გამოვცვლი ვაბშე ფილრს და 300 გრამამდე დავამატებ ![]() test pilot მე ტაიმეტი არ მიყენია მაგრამ როცა ვაგაზავებ სულ გავდივარ 2 კილომეტრამდე და მერე ვაჩერებ დაქოქილი 3 წუთიდან 5 წუთამდეე ცოტა ლაითად თუ ვაგაზავე 2 წუთშიც ვაქრობ ხანდახან ყოფილა შემთხვევაც არ გამიგრილებია ნელი სიარულით და ეგრევე ვაჩერებ 4დან 5 წუთამდე ვაცდი ადგილზე მუშობით |
|
|
![]() ![]() |