IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სამუხრუჭე სისტემა რომელი ჯობია? ABS? თუ რომელი, განვიხილოთ
Mazo
გამოხმაურება Nov 12 2009, 14:04
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,177
რეგისტრ.: 10-April 09
მომხმარებელი № 17




კარგია რომ მშვიდობით დამთავრდა ყველაფერი !
ისე აბს გაუმართაობა რატო ითვლება უკეთესად ვერ ვხვდები აბს ვერ გრძნობ რომ კარგად აჩერებს იმიტომ რომ არ ახოხებს საბურავს და მაგიტომ გგონია რომ ჩვეულებრივი ტორმუზი უკეთესია არადა აბს ბევრად მცირე მანძილში აჩერებს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 12 2009, 15:13
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Mazo @ Nov 12 2009, 16:04) [snapback]51699[/snapback]
ისე აბს გაუმართაობა რატო ითვლება უკეთესად ვერ ვხვდები აბს ვერ გრძნობ რომ კარგად აჩერებს იმიტომ რომ არ ახოხებს საბურავს და მაგიტომ გგონია რომ ჩვეულებრივი ტორმუზი უკეთესია არადა აბს ბევრად მცირე მანძილში აჩერებს.

ABS ყოველთვის ზრდის სამუხრუჭე მანძილს, გააჩნია გზის საფარს smile.gif სველ გზაზე ან თოვლზე განსაკუთრებით იზრდება მანძილი, სამაგიეროდ მანევრირებას არ კარგავ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Nov 12 2009, 16:39
გამოხმაურება #3


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




როდესაც მანქანას ძლიერად ამუხრუჭებ მაგ დროს თავისთAვად წინები და უკანა ხუნდებიც მაქსიმალურად იკეტება და საბურავებს აჩერებს, მაგრამ აბეესის დროს საკმარისია რომელიმე ერთი საბურავი მოხვდეს განსხვავებულ ზედაპირზე, სველზე, ხრეშზე, ბუგაროკებზე... რომ აბეესი აუცილებლად გათიშავს რომელიმე მუხრუჭს რათა მანქანამ ამ დროს არ დაკარგოს ტრაექტორია და განაგრძოს სწორი სიარული, არ მოსრიალდეს... მაგრამ ვინაიდან იმ მომენტში როდესაც აბეესსს გათიშული აქვს თუნდაც 1 მუხრუჭი, ამ დროს მანქანას აჩერებს უკვე 3 საბურავი და არა 4, ამ დროს კი რათქმაუნდა გზის საფართან ხახუნის ძალა უფრო ნაკლებია და მანქანაც ლოგიკურად უფრო დიდ მანძილს გაივლის სანამ გაჩერდება... კრიტიკულ მომენტებში კიდევ აბეესის პატარა წამის მეათედით ამოგდებაც კიდევ შეიძლება დამთავრდეს ძალიან ცუდად... თუნდაც ელიოზას რაც დაემართა, ზუსტად ეგრე მოუვიდა

აი ესე მესმის მე ეს საკითხი და ესაა ჩემი კომენტარი
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში


Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge