![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 119 რეგისტრ.: 16-June 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,495 ![]() |
ესეგი 2.5 ამერიკული ფორესტერის ძრავი დასტუკა ძმაკაცმა გუშინ, მანამდე დილით ზეთი და ფილტრი შეცვალა და 100 კილმეტრი იარა მანქანამ და დაისტუკა. რამდენიმე მატორისტმა თქვა რო შეიძლება ფილტრი იყო არაშესაბამისიო და მაგის ბრალიაო, ეხლა გვინდა ჩვენ იმ ტიპს დავუმტკიცოთ ვინც ზეთი და ფილტრი მოგვცა რო ეგ ეგრეა და როგორ შეიძლება ეგ გაკეთდეს ვინმემ გვირჩიეთ რა , რო მოიხსნას ეგ ფილტრი და სუბარუს ცენტრი მივიტანოთ იქ შეიძლება დასკვნა გაკეთდეს რო ამ ძრავისთვის ეგ ფილტრი არ იყო საკმარისი და მაგან გამოიწვია გალადანია?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,274 რეგისტრ.: 29-January 10 მომხმარებელი № 770 ![]() |
იქნებ ვინც შეგიცვალათ იმას მოსთხოვოთ რომელი კატალოგის მიხედვით დააყენა ეს ფილტრი? შემდეგ თქვენვე მოიძიოთ მაგ ბრენდის კატალოგი და ნახოთ ეს კონკრეტული ფილტრი სუბარუზე უნდა დაეყენებინა თუ არა. თუ დაუმტკიცებთ, რომ ეს ფილტრი რეკომენდებული არ იყო ამ მანქანისთვის და მაინც დააყენა, ბრალეულობაც სახეზეა. ეჭვი მეპარება სამხარაულმა ეგ შეამოწმოს.
ისე ამერიკული 2.5-იანი ძრავი იმდენი ისტუკება, დაშლილებში ჩამოტანას ვერ აუდიან. აქ ჩამოსული ამერიკულის უმრავლესობას დედა აღარ ყავს ![]() მე კაკოსთან ორიგინალი, 20 ლარიანი ფილტრი დავაუ=ყენე და 1000 კილომეტრზე გასკდა, ზეთიც ნორმაზე იყო. თან თეგეტას წინ გაუშვა ზეთი და იქვე შევცვალე ფილტრი და 1 ლიტრი მოტულიც ჩავამატე, ჯვარი წერია და 3 ათასი გავიარე, სისტემატურად ვამოწმებ და ცუდი არაფერი შემიმჩნევია. |
|
|
![]() ![]() |