![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 65 რეგისტრ.: 29-June 11 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 2,105 ![]() |
მოკლედ ამერიკულ ფორიკაზე 2.5ზე ცივზეც და გამთბარზეც ძრავი ფურთხუნებსო თითქოს...ამ ბოლო დროს ჩეკი ამინთო მაგრამ სანამ ამინთებდა მანამდეც ეგრე იყო...სვეჩები,ფილტრები გამოცვლილია..ვითომ დეტონაცის დაჩიკი? ვოზდუხამერიც გავაწმენდიე არაფერია შედეგი... http://www.youtube.com/watch?v=s41pYrA1R-k...eature=youtu.be ვიდეო ბმულიც აქ არის თუ შეგიძლიათ შემიფასოდ რა ჭირს.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 65 რეგისტრ.: 29-June 11 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 2,105 ![]() |
ესეიგი პრობლემა მდგომარეობდა შემდეგში...ვაკუმიდან გამოსული შალანგი რომელიც ძრავის თავზე შედის იყო დახეთქილი...ასევე ზრავის თავზე წვრილი შლანგი არის რომელიც ქვემოთ ჩადის და პატარა კლაპანივით აქვს იმაში ერთდება..რაც იმდენ ჰაერს უშვებს რაც ძრავს სჭირდება..თავზე პატარა გადამყვანის პონტში აქვს ის იყო ჩატეხილი,ახალი გადამყვანი გაუკეთე და საკუთარი ძალებით პრობლემა მოვხსენი....ჰაერი შექონდა ძრავს მეტი სამაგიეროთ აფეთქება მეტი ხდებოდა ბენზინთან და ძაან მაგრად მიდიოდა ეხლა ოდნავ უმნიშვნელოდ იკლო გაწევამ მაგრამ ძრავი იდეალურად მუშაობს და წვაც დარეგულილდა
|
|
|
![]() ![]() |