![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 119 რეგისტრ.: 16-June 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,495 ![]() |
ესეგი 2.5 ამერიკული ფორესტერის ძრავი დასტუკა ძმაკაცმა გუშინ, მანამდე დილით ზეთი და ფილტრი შეცვალა და 100 კილმეტრი იარა მანქანამ და დაისტუკა. რამდენიმე მატორისტმა თქვა რო შეიძლება ფილტრი იყო არაშესაბამისიო და მაგის ბრალიაო, ეხლა გვინდა ჩვენ იმ ტიპს დავუმტკიცოთ ვინც ზეთი და ფილტრი მოგვცა რო ეგ ეგრეა და როგორ შეიძლება ეგ გაკეთდეს ვინმემ გვირჩიეთ რა , რო მოიხსნას ეგ ფილტრი და სუბარუს ცენტრი მივიტანოთ იქ შეიძლება დასკვნა გაკეთდეს რო ამ ძრავისთვის ეგ ფილტრი არ იყო საკმარისი და მაგან გამოიწვია გალადანია?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,020 რეგისტრ.: 27-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 196 ![]() |
ეგ ნორმალური ფილტრებია, არამგონია ფილტრის ბრალი იყოს, ყველა პონტში ექსპერტიზა გინდა სამხარაულის სხვანაერად ვერაფელს ვერ მიედავები.
|
|
|
![]() ![]() |