![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 119 რეგისტრ.: 16-June 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,495 ![]() |
ესეგი 2.5 ამერიკული ფორესტერის ძრავი დასტუკა ძმაკაცმა გუშინ, მანამდე დილით ზეთი და ფილტრი შეცვალა და 100 კილმეტრი იარა მანქანამ და დაისტუკა. რამდენიმე მატორისტმა თქვა რო შეიძლება ფილტრი იყო არაშესაბამისიო და მაგის ბრალიაო, ეხლა გვინდა ჩვენ იმ ტიპს დავუმტკიცოთ ვინც ზეთი და ფილტრი მოგვცა რო ეგ ეგრეა და როგორ შეიძლება ეგ გაკეთდეს ვინმემ გვირჩიეთ რა , რო მოიხსნას ეგ ფილტრი და სუბარუს ცენტრი მივიტანოთ იქ შეიძლება დასკვნა გაკეთდეს რო ამ ძრავისთვის ეგ ფილტრი არ იყო საკმარისი და მაგან გამოიწვია გალადანია?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 18th August 2013 - 14:27) [snapback]519332[/snapback] და რა იცი რო მაქედან ბრაკიარ შეილბა იყოს რომელიმე?? ამაზონზე ბრაკი რომ ნაკლები იქნება მაგას რათ უნდა გარჩევა? პლიუს მაგას მე უკვე 5 წელია მაგ ფილტრებს ვხმარობ და არ მქონია არანაირი პრობლემა არასოდეს.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |