![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 350 რეგისტრ.: 15-February 11 მომხმარებელი № 1,837 ![]() |
კარგ მდგომარეობაში კარბონის ფასი ბოლოა 150 $ დარეკეთ 595 22 44 35 ან 570 200874
სურათს ვერ ვდებ დიდი ზომის და ესე დავდე მეტი ვერ შევძელი ![]()
მიმაგრებული სურათ(ებ)ი
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,269 რეგისტრ.: 6-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 698 ![]() |
Gianni
TRULOVI უტურბინო S20-ზე რომ დავაყენე საჭე აშკარად სხვანაირი გახდა, უფრო გამაგრდა და სტაბილური გახდა დამუხრუჭებისას და მოსახვევში, თითქოს უფრო ინფორმატიული გახდა საჭე, ვიდრე მანამდე. დავაყენე XT-ზე, შედეგი იგივე ჰქონდა, საჭე უფრო მაგრდება და უფრო მდგრადი ხდება. ჩემს მანქანაზე ვატყობ და სხვისი რა გითხრათ. უკანა რასპორკის დაყენებით, უსწორმასწორო გზაზე მანქანა უფრო გაჩუმდა (შედარებით) სასიარულო მონაცემების შეცვლა ვერ შევნიშნე. მდგრადობაში ვგულისხმობ მაღალი სიჩქარიდან (160-180) დამუხრუჭებისას, საჭე უფრო ნაკლები ლუფტით არის და ისე "ტუპოი" აღარ არის როგორც მანამდე იყო. yvavi290 მოკლედ 100 ლარად ბევრი სხვა რამის ყიდვაც შეიძლება, მაგრამ ვისთვის როგორ, ეხლა ფული რომ მქონდეს უკანა რასპორკაზე შეგევაჭრებოდი ![]() ![]() -------------------- FORESTER SG5 CS TURBO MT 2005
Ex. cars: FORESTER S20 MT 2000 FORESTER XT MT FORESTER S20 MT 98 OTHERS |
|
|