![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
სუბარუ ლეგასი აუთბექი 1 გამოდიოდა 1995 წლის ბოლოდან 1999 წლის დასაწყისამდე
ძარის ტიპი : უნივერსალი, სედანი ბორბლების ბაზა 2629 მმ. სიმაღლე 1800 მმ. სიგანე 1715 მმ. სიგრძე 4719 მმ. ადგილების რაოდენობა 5 კარების რაოდენობა 5/4 ძრავი: ოპოზიტური საწვავი 93/95 თითო ცილინდრზე სარქველების რაოდენობა 4/2 შეკუმშვის ზომა 10 დგუშის სვლა 79 მმ. ცილინდრის დიამეტრი 99.5 მმ. ცილინდრების რაოდენობა 4 ცილინდრების განლაგება ოპოზიტური გაზის გამანაწილებელი მექანიზმი DOHC/ SOCH საწვავის მიწოდების სისტემა განაწილებული შეფრქვევა მაბრუნებელი მომენტი 265?/4400 ნ*მ სიმძლავრე ნაჩვენებია შემდეგი ბრუნვების დროს 5600 სიმძლავრე 174 ც.ძ. ძრავის მოცულობა 2457 სმ3 ტრანსმისია წამყვანი თვლები მუდმივი გაწევა ყველა თვალზე გადაცემათა რაოდენობა (მექანიკა) 5 გადაცემათა რაოდენობა (ავტომატიკა) 4 საწვავის ავზის მოცულიბა : 60ლ ![]() ![]() ![]() ![]() 1998 წლის მეორე ნახევრიდან დაიწყო სედანის ტიპის კუზაოს ბაზაზე ოუთბექის წარმოება ![]() ![]() ![]() სიბარუ ლეგასი ოუთბექმა გამოსვლის თანავე დიდი პოპულარობა მოიპოვა აქტიური დასვენების მოყვარულთა შორის განმავლობაში იგი უტოლდებოდა სუბარუ ფორესტერს ხოლო კლასით და კომფორტით ერთი საფეხურით ზევით იდგა ![]() ![]() ![]() ![]() 2.5 ატმოსფერული ძრავის სუსტ წერტილად ეგრედ წოდებულუ გალოვკის პრაკლადკის დაწვა ითვლებოდა 1995-1998 წლებში DOCH ტიპის ოპოზიტურ ძრავებზე 100000 მილის გარბენის შემდეგ აღინიშნებოდა ნამწვი გაზების გადმოსვლა წყლის სისტემაში, რომელიც პირდაპირ მიუთითებდა პრაკლადკის დაზიანებაზე ![]() ამ პრობლემისგან დასაღწევად სუბარუს კონსტრიქტორებმა ეგრედ წოდებული 2.5 "დაკოდილი" SOCH ძრავი შექმნეს ამ ჯერად პრობლემები 130000 მილის გარბენის შემდეგ იჩენდა თავს, მაგრამ ძირითადად წყლის გაჟონვა პრაკლადკებიდან ვიზუალურად ჩანდა ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
otarik
3.0-იანი აუთბექით, ქალაქში ვიარე ერთხელ და 10.3 მიჩვენა ოდომეტრზე. როცა კი მივადგი ბენზინზე, 3-3.5-ზეც ჩამოსულა. თორქი აქვს გაცილებით მეტი და საკმაოდ კარგად დადის დაბალ აბაროტებზეც კი. ასე რომ არანაირი განსხვავება არაა წვაში 2.5-იანსა და 3.0-იანს შორის. განსხვავება ისაა რომ მატორში 3.0-იანში ჩადის 6 ლიტრა. 2.5-იანში 4 ლიტრა. წინა ხიდში 3.0-იანს უნდა ლიტრა ნახევარი. 2.5-იანს ლიტრა ყოფნის. 3.0-იანს 6 სვეჩი აქვს და 2.5-იანს 4 და ეგეთებ ი რა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VADA @ Aug 29 2013, 12:06) [snapback]522049[/snapback] otarik 3.0-იანი აუთბექით, ქალაქში ვიარე ერთხელ და 10.3 მიჩვენა ოდომეტრზე. როცა კი მივადგი ბენზინზე, 3-3.5-ზეც ჩამოსულა. თორქი აქვს გაცილებით მეტი და საკმაოდ კარგად დადის დაბალ აბაროტებზეც კი. ასე რომ არანაირი განსხვავება არაა წვაში 2.5-იანსა და 3.0-იანს შორის. განსხვავება ისაა რომ მატორში 3.0-იანში ჩადის 6 ლიტრა. 2.5-იანში 4 ლიტრა. წინა ხიდში 3.0-იანს უნდა ლიტრა ნახევარი. 2.5-იანს ლიტრა ყოფნის. 3.0-იანს 6 სვეჩი აქვს და 2.5-იანს 4 და ეგეთებ ი რა ![]() არ ვიცი როგორი რეჟიმით დადიოდი, მაგრამ ქალაქის რეჟიმში 3.0-იანი აუთბექი 15 ლიტრს ისე მიირთმევს როგორც დაგიბარებია, ტურბინიანი უფრო ეკონომიურია ქალაქშიც და ტრასაზეც ![]() სვეჩებზე, ზეთზე და დანარჩენებზე გეთანხმები იტოგში 3.0-იანი არის იმათთვის ვისაც სწრაფი და კომფორტული მანქანა უნდა მაგრამ ტურბინის გარეშე , გაზისთვის განსაკუთრებით მისწრებაა ![]() ციტატა(shreketa @ Aug 30 2013, 15:37) [snapback]522389[/snapback] 3.0 ახალს 5იანი კოლოფი აქვს.ჩემს ლეგასის ეგრე ქონდა და მაგის ხარჯზე სამაოდ ეკონომიური იყო 3.0-ები და ტურბინიანი ლეგასები (ახალ კუზაოზე) ყველა 5-იანი ტიპტრონიკით გამოდის 2005 წლამდე SPEC B 3.0-ებზე 6-იანი მექანიკაც დგას, ოღონდ ძალიან იშვიათად იჩითება ეგ მოდელები, 2006-იდან SPEC B ტურბინიანზეც უკვე 6-იანი მექანიკაა -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |