![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
სუბარუ ლეგასი აუთბექი 1 გამოდიოდა 1995 წლის ბოლოდან 1999 წლის დასაწყისამდე
ძარის ტიპი : უნივერსალი, სედანი ბორბლების ბაზა 2629 მმ. სიმაღლე 1800 მმ. სიგანე 1715 მმ. სიგრძე 4719 მმ. ადგილების რაოდენობა 5 კარების რაოდენობა 5/4 ძრავი: ოპოზიტური საწვავი 93/95 თითო ცილინდრზე სარქველების რაოდენობა 4/2 შეკუმშვის ზომა 10 დგუშის სვლა 79 მმ. ცილინდრის დიამეტრი 99.5 მმ. ცილინდრების რაოდენობა 4 ცილინდრების განლაგება ოპოზიტური გაზის გამანაწილებელი მექანიზმი DOHC/ SOCH საწვავის მიწოდების სისტემა განაწილებული შეფრქვევა მაბრუნებელი მომენტი 265?/4400 ნ*მ სიმძლავრე ნაჩვენებია შემდეგი ბრუნვების დროს 5600 სიმძლავრე 174 ც.ძ. ძრავის მოცულობა 2457 სმ3 ტრანსმისია წამყვანი თვლები მუდმივი გაწევა ყველა თვალზე გადაცემათა რაოდენობა (მექანიკა) 5 გადაცემათა რაოდენობა (ავტომატიკა) 4 საწვავის ავზის მოცულიბა : 60ლ ![]() ![]() ![]() ![]() 1998 წლის მეორე ნახევრიდან დაიწყო სედანის ტიპის კუზაოს ბაზაზე ოუთბექის წარმოება ![]() ![]() ![]() სიბარუ ლეგასი ოუთბექმა გამოსვლის თანავე დიდი პოპულარობა მოიპოვა აქტიური დასვენების მოყვარულთა შორის განმავლობაში იგი უტოლდებოდა სუბარუ ფორესტერს ხოლო კლასით და კომფორტით ერთი საფეხურით ზევით იდგა ![]() ![]() ![]() ![]() 2.5 ატმოსფერული ძრავის სუსტ წერტილად ეგრედ წოდებულუ გალოვკის პრაკლადკის დაწვა ითვლებოდა 1995-1998 წლებში DOCH ტიპის ოპოზიტურ ძრავებზე 100000 მილის გარბენის შემდეგ აღინიშნებოდა ნამწვი გაზების გადმოსვლა წყლის სისტემაში, რომელიც პირდაპირ მიუთითებდა პრაკლადკის დაზიანებაზე ![]() ამ პრობლემისგან დასაღწევად სუბარუს კონსტრიქტორებმა ეგრედ წოდებული 2.5 "დაკოდილი" SOCH ძრავი შექმნეს ამ ჯერად პრობლემები 130000 მილის გარბენის შემდეგ იჩენდა თავს, მაგრამ ძირითადად წყლის გაჟონვა პრაკლადკებიდან ვიზუალურად ჩანდა ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VADA @ 3rd September 2013 - 21:28) [snapback]523508[/snapback] ECO ჩართული. ტიპტროზე მქონდა და 2K-ზე ვუცვლიდი სიჩქარეს ეკო და ტიპტრო ერთად არ მუშაობს ![]() ვაბშე ECO რეჟიმში ნელა თუ დადიხარ, ვაბშე 1500 აბაროტზე უცვლის სიჩქარეს ![]() მაგრამ 10 ლიტრი წვა ნამეტანია, დიღმის ტრასაზე და აეროპორტის გზაზე დადიოდი მუდმივად თუ იმენნა ქალაქის რეჟიმში? მე ნელა რომ ვიარო 11 ლიტრს თავისუფლად დავაწვევინებ, საცობებით, შუქნიშნებით და სხვა ყველაფრით, ოღონდ ტურბინა რომ არ გავხსნა ![]() ციტატა(VADA @ 3rd September 2013 - 21:28) [snapback]523508[/snapback] აი 6-იანი მექანიკა მართლა კარგი რამეა, მაგრამ ძვირიც ღირს, ჰო ??? კი, ძვირია და იშვიათია, მხოლოდ ლეგასებზე დგას 6-იანი მექანიკა, აუთბექები ყველა ავტომატია იაპონიაში ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |