![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
სუბარუ ლეგასი აუთბექი 1 გამოდიოდა 1995 წლის ბოლოდან 1999 წლის დასაწყისამდე
ძარის ტიპი : უნივერსალი, სედანი ბორბლების ბაზა 2629 მმ. სიმაღლე 1800 მმ. სიგანე 1715 მმ. სიგრძე 4719 მმ. ადგილების რაოდენობა 5 კარების რაოდენობა 5/4 ძრავი: ოპოზიტური საწვავი 93/95 თითო ცილინდრზე სარქველების რაოდენობა 4/2 შეკუმშვის ზომა 10 დგუშის სვლა 79 მმ. ცილინდრის დიამეტრი 99.5 მმ. ცილინდრების რაოდენობა 4 ცილინდრების განლაგება ოპოზიტური გაზის გამანაწილებელი მექანიზმი DOHC/ SOCH საწვავის მიწოდების სისტემა განაწილებული შეფრქვევა მაბრუნებელი მომენტი 265?/4400 ნ*მ სიმძლავრე ნაჩვენებია შემდეგი ბრუნვების დროს 5600 სიმძლავრე 174 ც.ძ. ძრავის მოცულობა 2457 სმ3 ტრანსმისია წამყვანი თვლები მუდმივი გაწევა ყველა თვალზე გადაცემათა რაოდენობა (მექანიკა) 5 გადაცემათა რაოდენობა (ავტომატიკა) 4 საწვავის ავზის მოცულიბა : 60ლ ![]() ![]() ![]() ![]() 1998 წლის მეორე ნახევრიდან დაიწყო სედანის ტიპის კუზაოს ბაზაზე ოუთბექის წარმოება ![]() ![]() ![]() სიბარუ ლეგასი ოუთბექმა გამოსვლის თანავე დიდი პოპულარობა მოიპოვა აქტიური დასვენების მოყვარულთა შორის განმავლობაში იგი უტოლდებოდა სუბარუ ფორესტერს ხოლო კლასით და კომფორტით ერთი საფეხურით ზევით იდგა ![]() ![]() ![]() ![]() 2.5 ატმოსფერული ძრავის სუსტ წერტილად ეგრედ წოდებულუ გალოვკის პრაკლადკის დაწვა ითვლებოდა 1995-1998 წლებში DOCH ტიპის ოპოზიტურ ძრავებზე 100000 მილის გარბენის შემდეგ აღინიშნებოდა ნამწვი გაზების გადმოსვლა წყლის სისტემაში, რომელიც პირდაპირ მიუთითებდა პრაკლადკის დაზიანებაზე ![]() ამ პრობლემისგან დასაღწევად სუბარუს კონსტრიქტორებმა ეგრედ წოდებული 2.5 "დაკოდილი" SOCH ძრავი შექმნეს ამ ჯერად პრობლემები 130000 მილის გარბენის შემდეგ იჩენდა თავს, მაგრამ ძირითადად წყლის გაჟონვა პრაკლადკებიდან ვიზუალურად ჩანდა ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 5th September 2013 - 11:49) [snapback]523927[/snapback] დიღმიდან გლდანამდე 5 კილომეტრია ჰოდა 5კმ ვიგორავე, ჰო ???? თუ გინდა დაგიკონკრეტებ: თბილისად როცა გავდიოდი, დილით საბურავები შევცვალე ისანში. მერე წამოვედი გლდანის მეშვიდეში, ჩავსვი მგზავრები. სარაჯიშვილს მეტროსთან, ხიდებთან, ვისოლის კალონკა როა, მანდ გავავსე და დავაწექი ფოთისკენ. საერთოდ ჩერეზე ლანჩხუთით დავდივარ და გავიარე ზუსტად 338კმ ჩემს სახლამდე. ფოთში, ერთხელ იყო რომ ქალაქში გავისეირნე და 2 დღის მერე წამოვედი თბილისში. თბილისში, რომ შემოვედი, ზაჰესთან ხიდის ქვეშ რომ უნდა გაიარო და აღმართის მერე რომ ზაჰესისკენ გადასახვევია. აი მაგ აღმართზე ამინთო წითელი. 338 რომ გაამრავლო 2-ზე, ტუდა-აბრატნა, გამოდის 676კმ. წითელს რომ მინთებს მანქანა, მაგის მერე 80კმ ნაღდად გამივლია და პლიუს ყოფილა კიდეც ბენზინი მანქანაში. სავარაუდოდ 10 ლიტრზე ანთებს წითელს, მაგრამ ვიანგარიშოთ დარჩენილი 5 ლიტრა. ანუ 55ლიტრი დამიწვია. წვა 100კმ-ზე გამოდის 8.136. არ ჩავთვალე ფოთში გასეირნება, ჰა და ჰა 4-5კმ რა. ![]() ცნობისთვის, ნორმალურად დატვირთულიც ვიყავი და 2 მგზავრი მყავდა. მესამე მე ვიყავი. ვოზდუჰამერის და ლამბდის უქონლობა კი დაახლოებით 3-4 ლიტრას ნიშნავს პლიუს 100კმ-ზე ქალაქში. ტრასაზე კი ზედმეტი 1-2 ლიტრა მაინც არის რა. |
|
|
![]() ![]() |