გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Sep 5 2013, 20:22
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 237 რეგისტრ.: 5-September 13 მომხმარებელი № 3,657 |
გამარჯობა ყველას.
დღეს დილით გამოვიყვანე ფოთიდან Subaru legacy BP5 2.0 GT AT. იქვე ახლობელს შევამოწმებინე და როგორც ვნახეთ ყველაფერი იდეალურად მუშაობდა ტურბინაც და ძრავიც. მანქანას აქვს გარბენი 122 000 ერთერთ ფურცელზე ეწერა რომ ზეთს შეცვლა უწევდა 120 000-ზე, ადგილზე არ მქონდა საკმარისი ფული და ვიფიქრე თბილისში ჩამოვიყვანდი თუ არა ეგრევე შევცვლიდი ზეთს. მაგრამ რიკოთთან რომ მოვედი უცნაური ხმები მომესმა ძრავიდან და როგორც გაირკვა ტურბინას აქვს დარხეული. თბილისამდე ძლივს ჩამოვიყვანე მანქანა გაფუჭებული ტურბინით შეგიძლიათ მიმასწავლოთ კარგი ხელოსანი და სად შლიან ამ მანქანებს რომ ვიყიდო ახალი ტურბინა? |
|
|
|
![]() |
Sep 5 2013, 20:42
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
ციტატა(TRULOVI @ 5th September 2013 - 21:31) [snapback]524117[/snapback] და რატომ დაასკვენით რომ ტურბინაა? არ ბუსტავს?> ბოლავს? ზეთს აქცევს?იქნებ უბრალოდ კატალიზატორი ცაიშალოს ( რაც არააგამორიცხული ჩვნ ბენზინზედა ისედაც მაგ გარბენზე ) ხოდა მაგის ხმაააა +1 ამოდიი ბოქსებში და ვნახოთ რა ხდება |
|
|
|