![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ცოდვა გამხელილი სჯობსო ნათქვამია, ხოდა მეც ვამხელ
![]() დღეს ჩემი დაბადების დღეა და ახალი ავტოდრომი მინდა შემოგთავაზოთ ![]() ნიკი: PAINKILLER სახელი: დათო მანქანა: Subaru Legacy B4 2.0 GT Si-Drive წელი: 2006 ფერი: GUNMETAL (ოფიციალურად DIAMOND GRAY METALLIC, კოდი 65Z) დამატებით: 2.0 Twin Scroll Turbo (EZ20), Dual AVCS, 260 ცხენი, 343nm თორქი, Si-Drive, 5-იანი ტიპტრონიკი (SportShift), VTD, HID (ქსენონი), მულტი-საჭე, McIntosh-ის აუდიო სისტემა MP3/WMA 6 დისკიანი ინტეგრირებული ჩენჯერით ![]() Aftermarkets: STI Coil Springs (ვარდისფერები, ჯერ არ დამიყენებია) STI Front Lip STI Twin-Tip Mufflers STI Pedal Pads CUSCO Carbon front strut bar (ჯერ არ დამიყენებია) Rear Spoiler (რომელი მოდელისაა არ ვიცი, მაგრამ უხდება, შესაღებია უბრალოდ ![]() BLITZ Dual Turbo Timer/Boost Meter O.Z. Superleggera Gold Wheels (18"/8j) (სავარაუდოდ შეიღებება შავად ან GUNMETAL-ში) O.Z. Prodrive GOLD Wheels (17"/7j) კიდევ რაღაც კარგი რამეები ექნება მალე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://img31.imageshack.us/img31/8194/m93c.jpg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 416 რეგისტრ.: 6-September 10 მომხმარებელი № 1,378 ![]() |
ვახ ვახ რა მაგარი ამბებია, საღოლ ბოკა კონსპირაციის მამა ხარ შენ
![]() ერთი კითხვა მაქვს: სი-დრაივი რაიმეს განსხვავებულს შვება? ბევრი წერს რომ იგივე ჩორტია რაც "სპროტი" ამის წინა (2003-2005) მოდელებზე. ამორტების და პრუჟიების იგივე კონფიგურაცია მეც დავაყენე იმპრეზაზე 1-2 თვის წინ. მინდა გითხრა რომ ბილშტაინები საგრძნობლად უფრო რბილია სტოკზე და ამავე დროს უფრო საკაიფოდ იჭერს მოსახვევებში, რომ დააყენებ არა მგონია დიდი სხვაობა იგრძნო კომფორტში ![]() ერთადერთი ეს სტი-ს ვარდისფერი პრუჟინები ქვემოთ აგდებს მანქანას სერიოზულად და ეგეც გაითვალისწინე. იმდენად დააგდო ჩემი იმპრეზა რომ რ17 225/50 აღარ ეტეოდა არკებში, სულ ედებოდა და გადავედი 215/45-ზე, და ისიც იმენა პინწკვზეა ![]() |
|
|
![]() ![]() |