![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ცოდვა გამხელილი სჯობსო ნათქვამია, ხოდა მეც ვამხელ
![]() დღეს ჩემი დაბადების დღეა და ახალი ავტოდრომი მინდა შემოგთავაზოთ ![]() ნიკი: PAINKILLER სახელი: დათო მანქანა: Subaru Legacy B4 2.0 GT Si-Drive წელი: 2006 ფერი: GUNMETAL (ოფიციალურად DIAMOND GRAY METALLIC, კოდი 65Z) დამატებით: 2.0 Twin Scroll Turbo (EZ20), Dual AVCS, 260 ცხენი, 343nm თორქი, Si-Drive, 5-იანი ტიპტრონიკი (SportShift), VTD, HID (ქსენონი), მულტი-საჭე, McIntosh-ის აუდიო სისტემა MP3/WMA 6 დისკიანი ინტეგრირებული ჩენჯერით ![]() Aftermarkets: STI Coil Springs (ვარდისფერები, ჯერ არ დამიყენებია) STI Front Lip STI Twin-Tip Mufflers STI Pedal Pads CUSCO Carbon front strut bar (ჯერ არ დამიყენებია) Rear Spoiler (რომელი მოდელისაა არ ვიცი, მაგრამ უხდება, შესაღებია უბრალოდ ![]() BLITZ Dual Turbo Timer/Boost Meter O.Z. Superleggera Gold Wheels (18"/8j) (სავარაუდოდ შეიღებება შავად ან GUNMETAL-ში) O.Z. Prodrive GOLD Wheels (17"/7j) კიდევ რაღაც კარგი რამეები ექნება მალე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://img31.imageshack.us/img31/8194/m93c.jpg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
WEW080
მადლობა ![]() ციტატა(sxe10 @ 6th September 2013 - 11:21) [snapback]524298[/snapback] ვახ ვახ რა მაგარი ამბებია, საღოლ ბოკა კონსპირაციის მამა ხარ შენ რა თქმა უნდა გილოცავ ახალ სათამაშოსაც და დაბ. დღესაც! გაიხარე ![]() ციტატა(sxe10 @ 6th September 2013 - 11:21) [snapback]524298[/snapback] ერთი კითხვა მაქვს: სი-დრაივი რაიმეს განსხვავებულს შვება? ბევრი წერს რომ იგივე ჩორტია რაც "სპროტი" ამის წინა (2003-2005) მოდელებზე. ბევრი რას წერს არ ვიცი და ამას 3 რეჟიმი აქვს, Intelligent (ანუ იგივე ECO), SPORT (იგივეა რაც სტანდარტული რეჟიმი ძველ მოდელზე) და SPORT SHARP (#), ეს არის უკვე გაცოფების რეჟიმი, მაღალ ბუსტზე და ბაგატი სმესით ![]() ბუსტმეტრი ჯერ არ შემიერთებია რომ ზუსტად გავზომო რომელ რეჟიმში რამდენზე ბუსტავს ![]() ციტატა(sxe10 @ 6th September 2013 - 11:21) [snapback]524298[/snapback] ამორტების და პრუჟიების იგივე კონფიგურაცია მეც დავაყენე იმპრეზაზე 1-2 თვის წინ. მინდა გითხრა რომ ბილშტაინები საგრძნობლად უფრო რბილია სტოკზე და ამავე დროს უფრო საკაიფოდ იჭერს მოსახვევებში, რომ დააყენებ არა მგონია დიდი სხვაობა იგრძნო კომფორტში ვერ გავიგე, ბილშტეინები რასთან შედარებით არის რბილი?? სირბილე უფრო პრუჟინების დამსახურებაა და არა შტოკების ![]() და მე ისედაც ბილშტეინები მიყენია და ყველა ლეგასზე ბილშტეინები მქონდა, სხვა არც მქონია ![]() ციტატა(sxe10 @ 6th September 2013 - 11:21) [snapback]524298[/snapback] ერთადერთი ეს სტი-ს ვარდისფერი პრუჟინები ქვემოთ აგდებს მანქანას სერიოზულად და ეგეც გაითვალისწინე. იმდენად დააგდო ჩემი იმპრეზა რომ რ17 225/50 აღარ ეტეოდა არკებში, სულ ედებოდა და გადავედი 215/45-ზე, და ისიც იმენა პინწკვზეა ზუსტად 1.5 სანტიმეტრით აგდებს პასადკას ვარდისფერი პრუჟინები სტოკ GT-ს პრუჟინებთან შედარებით, ეგ უკვე გარკვეული მაქვს ![]() BL5-ს საკმაოდ დიდი არკები აქვს, 19-იან დისკებსაც კი თავისუფლად აიტანს 215/45 საბურავებით ![]() იმპრეზა კი არ მყოლია და არ ვიცი მაგაზე არაფერი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |