![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ცოდვა გამხელილი სჯობსო ნათქვამია, ხოდა მეც ვამხელ
![]() დღეს ჩემი დაბადების დღეა და ახალი ავტოდრომი მინდა შემოგთავაზოთ ![]() ნიკი: PAINKILLER სახელი: დათო მანქანა: Subaru Legacy B4 2.0 GT Si-Drive წელი: 2006 ფერი: GUNMETAL (ოფიციალურად DIAMOND GRAY METALLIC, კოდი 65Z) დამატებით: 2.0 Twin Scroll Turbo (EZ20), Dual AVCS, 260 ცხენი, 343nm თორქი, Si-Drive, 5-იანი ტიპტრონიკი (SportShift), VTD, HID (ქსენონი), მულტი-საჭე, McIntosh-ის აუდიო სისტემა MP3/WMA 6 დისკიანი ინტეგრირებული ჩენჯერით ![]() Aftermarkets: STI Coil Springs (ვარდისფერები, ჯერ არ დამიყენებია) STI Front Lip STI Twin-Tip Mufflers STI Pedal Pads CUSCO Carbon front strut bar (ჯერ არ დამიყენებია) Rear Spoiler (რომელი მოდელისაა არ ვიცი, მაგრამ უხდება, შესაღებია უბრალოდ ![]() BLITZ Dual Turbo Timer/Boost Meter O.Z. Superleggera Gold Wheels (18"/8j) (სავარაუდოდ შეიღებება შავად ან GUNMETAL-ში) O.Z. Prodrive GOLD Wheels (17"/7j) კიდევ რაღაც კარგი რამეები ექნება მალე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://img31.imageshack.us/img31/8194/m93c.jpg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,836 რეგისტრ.: 31-May 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 130 ![]() |
ნახეთ რას იწერებიან
Режим S# (Sport Sharp) в отличии от предыдущих можно включать не только кругляшком на тоннеле, но еще и кнопкой на руле. Очень удобно, если вдруг нужно резко закончить обгон. Наддув ограничен 1,3 атм, педаль газа острейшая, коробка не любит пониженные передачи по умолчанию, даже зависает на них при кратковременном отпускании педали газа. Ускорение в режиме S# вызывает чувства от восторга до ужаса в зависимости от подготовленности. Недавно меня прокатили в nissan GT-R (480 л.с.). Да, я испытал смесь ужаса и восторга. Но это не было качественно иное развлечение, чем legacy b4 gt в режиме S#. Просто немножко резче. Лично мне жалко использовать машину в режиме S#. Во-первых, я не уверен, что качество нашего 98 бензина достаточное, чтобы работать с наддувом 1,3 атм. Во-вторых, такие нагрузки, по-моему, серьезно снижают ресурс двигателя. В жизни режима S более чем достаточно. И, увы, самый используемый режим – I. მე ერთი ვერ გავიგე, 1.3-ზე თვითონ წევს ბუსტს თუ აქ პროსტა შეზღუდვა წერია თუ ვთქვათ და 1.5-ზე გაქვს დაბუსტული? თუ თვითონ აქვს და მაგრად ივლის ნაღდად. |
|
|
![]() ![]() |