IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> PAINKILLER - BL5 with SI-DRIVE !!!, SUBARU LEGACY 2.0 GT (2006), მოიდა ახალი ლეგასო :D
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 5 2013, 23:28
გამოხმაურება #1


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ცოდვა გამხელილი სჯობსო ნათქვამია, ხოდა მეც ვამხელ biggrin.gif


დღეს ჩემი დაბადების დღეა და ახალი ავტოდრომი მინდა შემოგთავაზოთ smile.gif


ნიკი: PAINKILLER
სახელი: დათო
მანქანა: Subaru Legacy B4 2.0 GT Si-Drive
წელი: 2006
ფერი: GUNMETAL (ოფიციალურად DIAMOND GRAY METALLIC, კოდი 65Z)
დამატებით: 2.0 Twin Scroll Turbo (EZ20), Dual AVCS, 260 ცხენი, 343nm თორქი, Si-Drive, 5-იანი ტიპტრონიკი (SportShift), VTD, HID (ქსენონი), მულტი-საჭე, McIntosh-ის აუდიო სისტემა MP3/WMA 6 დისკიანი ინტეგრირებული ჩენჯერით smile.gif

Aftermarkets:

STI Coil Springs (ვარდისფერები, ჯერ არ დამიყენებია)
STI Front Lip
STI Twin-Tip Mufflers
STI Pedal Pads
CUSCO Carbon front strut bar (ჯერ არ დამიყენებია)
Rear Spoiler (რომელი მოდელისაა არ ვიცი, მაგრამ უხდება, შესაღებია უბრალოდ biggrin.gif )
BLITZ Dual Turbo Timer/Boost Meter
O.Z. Superleggera Gold Wheels (18"/8j) (სავარაუდოდ შეიღებება შავად ან GUNMETAL-ში)
O.Z. Prodrive GOLD Wheels (17"/7j)


კიდევ რაღაც კარგი რამეები ექნება მალე wink.gif გასარეცხია და არ შეიმჩნიოთ biggrin.gif



























http://img31.imageshack.us/img31/8194/m93c.jpg













--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
BerG
გამოხმაურება Sep 8 2013, 16:33
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,836
რეგისტრ.: 31-May 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 130




ნახეთ რას იწერებიან

Режим S# (Sport Sharp) в отличии от предыдущих можно включать не только кругляшком на тоннеле, но еще и кнопкой на руле. Очень удобно, если вдруг нужно резко закончить обгон. Наддув ограничен 1,3 атм, педаль газа острейшая, коробка не любит пониженные передачи по умолчанию, даже зависает на них при кратковременном отпускании педали газа. Ускорение в режиме S# вызывает чувства от восторга до ужаса в зависимости от подготовленности. Недавно меня прокатили в nissan GT-R (480 л.с.). Да, я испытал смесь ужаса и восторга. Но это не было качественно иное развлечение, чем legacy b4 gt в режиме S#. Просто немножко резче.

Лично мне жалко использовать машину в режиме S#. Во-первых, я не уверен, что качество нашего 98 бензина достаточное, чтобы работать с наддувом 1,3 атм. Во-вторых, такие нагрузки, по-моему, серьезно снижают ресурс двигателя. В жизни режима S более чем достаточно. И, увы, самый используемый режим – I.

მე ერთი ვერ გავიგე, 1.3-ზე თვითონ წევს ბუსტს თუ აქ პროსტა შეზღუდვა წერია თუ ვთქვათ და 1.5-ზე გაქვს დაბუსტული?

თუ თვითონ აქვს და მაგრად ივლის ნაღდად.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 8 2013, 19:24
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(BerG @ Sep 8 2013, 17:33) [snapback]524927[/snapback]
ნახეთ რას იწერებიან

Режим S# (Sport Sharp) в отличии от предыдущих можно включать не только кругляшком на тоннеле, но еще и кнопкой на руле. Очень удобно, если вдруг нужно резко закончить обгон. Наддув ограничен 1,3 атм, педаль газа острейшая, коробка не любит пониженные передачи по умолчанию, даже зависает на них при кратковременном отпускании педали газа. Ускорение в режиме S# вызывает чувства от восторга до ужаса в зависимости от подготовленности. Недавно меня прокатили в nissan GT-R (480 л.с.). Да, я испытал смесь ужаса и восторга. Но это не было качественно иное развлечение, чем legacy b4 gt в режиме S#. Просто немножко резче.

Лично мне жалко использовать машину в режиме S#. Во-первых, я не уверен, что качество нашего 98 бензина достаточное, чтобы работать с наддувом 1,3 атм. Во-вторых, такие нагрузки, по-моему, серьезно снижают ресурс двигателя. В жизни режима S более чем достаточно. И, увы, самый используемый режим – I.

მე ერთი ვერ გავიგე, 1.3-ზე თვითონ წევს ბუსტს თუ აქ პროსტა შეზღუდვა წერია თუ ვთქვათ და 1.5-ზე გაქვს დაბუსტული?

თუ თვითონ აქვს და მაგრად ივლის ნაღდად.




მე როგორც ვიცი და ასევე სუბიექტურად რასაც ვგრძნობ, გამორიცხული არ არის რომ 1.3-ზე ბუსტავდეს S# რეჟიმში, მითუმეტეს რომ მაგ რეჟიმის ჩართვა შეუძლებელია თუ მატორი ბოლომდე არ არის გაცხელებული, შესაბამისად ეგ ნიშნავს რომ სტანდარტულზე მეტი ბუსტით და ბაგატი სმესით ხდება მაგ რეჟიმში მუშაობა, დავაყენებ ბუსტმეტრს და გავზომავ წნევას, შეიძლება (კი არადა აუცილებლად) მახოსთანაც მივალ და ლოგს ჩავაწერინებ, იქ უკვე ზუსტად გამოჩნდება რა და როგორ smile.gif



ერთი რაც ვიცი, დათო999-ს ყოფილ SPEC B-ზე ძმაკაცი მეუბნებოდა რომ S# რეჟიმში გლუშაკიდან ცეცხლებს ყრისო, მე პირადად არ მინახავს მაგრამ არც არანაირი ეჭვი მაქვს რომ ტყუილს ამბობდეს, მე ნაღდად არ მომატყუებდა smile.gif





დღეს გავრეცხე (პირველად blink.gif ) და ცოტა ვიდზე დადგა smile.gif




--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
PAINKILLER   PAINKILLER - BL5 with SI-DRIVE !!!   Sep 5 2013, 23:28
BerG   მოგილოცოთ ორივე ერ...   Sep 5 2013, 23:31
PAINKILLER  

Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge