გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Nov 9 2009, 12:22
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
დააკვირდით Forester -ი ჰაერს საიდან იღებს. იღებს ყველაზე ცხელი წერტილიდან ვიც მატორებში ერკვევა მიხვდება რომ ეს ძალიან ცუდია.
ეხლა აცივდა მაგრამ აგვისტოში მაგრა ქლიავდებოდა განსაკუთრებით პროპკაში დგომის შემდეგ თან კონგიციონერს თუ ჩართა მგონი 70 გრაგუსიან ჰაერს ყლაპავს და მაგ დროს ბურსტზე არც იოცნებოთ. ლეგასიზე ვნახე ადამიანურათაა გაკეთებული გარედან იღებს და არა კაპოტის შიგნიდან როგორც ფორესტერზე. სუბარუს ინჟინრებმა რაღაც აურიეს იქნებ გამოვასწოროთ ? |
|
|
|
![]() |
Nov 14 2009, 19:43
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,952 რეგისტრ.: 31-July 09 მდებარ.: Georgia მომხმარებელი № 265 |
მეც ბევრჯერ მიფიქრია მაგაზე, ადრეც ვწერდი მაგაზე. ჩემი ფორიკა რომ ჩამოვიდა , საჰაერო პლასტმასი კრილოს ფართუკში ქონდა გატანილი იაპოშკას, რაც ალბათ შედარებით გრილი ჰაერის აღების მიზნით იყო გაკეთებული, მაგრამ ზატო საქართველოში რომ ჩამოვიდა იმდენი მტვერი და ნაგავი შეიტანა, რომ ფილტრების ცვლას ვერ ავუდიოდი. მე კიდევ ერთი რამ მაინტერესებს , საჰაერო პლასტმასი როგორც გახსოვთ კრილოში უხვევს და მერე ისევ კაპოტში შემოდის, აამს წინათ რომ ვნახე მოხვევის ადგილში დირკები აქვს პლასტმასს ხელოვნურად გაკეთებული. ანუ ეგ წარმოადგენს თუარა პრობლემას ან საერთოდ რა აზრი აქვს მაგის დადირკვას, ჰაერის კომპრესიის გერმეტულობა არ ირღვევა მაგით ?
|
|
|
|
Sturbo ცხელი ჰაერი Nov 9 2009, 12:22
mixa
![]() ![]() |