გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Nov 9 2009, 12:22
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
დააკვირდით Forester -ი ჰაერს საიდან იღებს. იღებს ყველაზე ცხელი წერტილიდან ვიც მატორებში ერკვევა მიხვდება რომ ეს ძალიან ცუდია.
ეხლა აცივდა მაგრამ აგვისტოში მაგრა ქლიავდებოდა განსაკუთრებით პროპკაში დგომის შემდეგ თან კონგიციონერს თუ ჩართა მგონი 70 გრაგუსიან ჰაერს ყლაპავს და მაგ დროს ბურსტზე არც იოცნებოთ. ლეგასიზე ვნახე ადამიანურათაა გაკეთებული გარედან იღებს და არა კაპოტის შიგნიდან როგორც ფორესტერზე. სუბარუს ინჟინრებმა რაღაც აურიეს იქნებ გამოვასწოროთ ? |
|
|
|
![]() |
Nov 14 2009, 20:29
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 |
ციტატა(Forik @ 14th November 2009 - 20:43) [snapback]52503[/snapback] ანუ ეგ წარმოადგენს თუარა პრობლემას ან საერთოდ რა აზრი აქვს მაგის დადირკვას, ჰაერის კომპრესიის გერმეტულობა არ ირღვევა მაგით ? პრობლემაა იმ მხრივ რომ ბევრი ნაგავი შემოვა, პადკრილნიკი ვერ დაიჭერს ბოლომდე მტვერს და ტალახს, ხოლო პლიუსი ისა აქვს, რომ უფრო თავისუფლად, უფრო მეტი და უფრო გრილი ჰაერი შევა ფილტრში... |
|
|
|
Sturbo ცხელი ჰაერი Nov 9 2009, 12:22
mixa
![]() ![]() |