გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Sep 5 2013, 20:22
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 237 რეგისტრ.: 5-September 13 მომხმარებელი № 3,657 |
გამარჯობა ყველას.
დღეს დილით გამოვიყვანე ფოთიდან Subaru legacy BP5 2.0 GT AT. იქვე ახლობელს შევამოწმებინე და როგორც ვნახეთ ყველაფერი იდეალურად მუშაობდა ტურბინაც და ძრავიც. მანქანას აქვს გარბენი 122 000 ერთერთ ფურცელზე ეწერა რომ ზეთს შეცვლა უწევდა 120 000-ზე, ადგილზე არ მქონდა საკმარისი ფული და ვიფიქრე თბილისში ჩამოვიყვანდი თუ არა ეგრევე შევცვლიდი ზეთს. მაგრამ რიკოთთან რომ მოვედი უცნაური ხმები მომესმა ძრავიდან და როგორც გაირკვა ტურბინას აქვს დარხეული. თბილისამდე ძლივს ჩამოვიყვანე მანქანა გაფუჭებული ტურბინით შეგიძლიათ მიმასწავლოთ კარგი ხელოსანი და სად შლიან ამ მანქანებს რომ ვიყიდო ახალი ტურბინა? |
|
|
|
![]() |
Sep 9 2013, 20:33
გამოხმაურება
#2
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 234 რეგისტრ.: 14-February 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 816 |
Odosha
VF38 HF5H 14411AA470 ჩემიც ზუსტად ეს იყო. პირდაპირ მიდის ერთი-ერთში VF47, სხვას, როგორც ვიცი გადაკეთება უნდა. ამას კარგად დააკვირდი. პს.ჩემიც გზაში დაიბრიდა, რომ მოვდიოდი ფოთიდან, ტურბინის ფილტრი იყო გაბიდნული, რომელიც სანჯო ბოლტში ზის. |
|
|
|