გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Sep 5 2013, 20:22
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 237 რეგისტრ.: 5-September 13 მომხმარებელი № 3,657 |
გამარჯობა ყველას.
დღეს დილით გამოვიყვანე ფოთიდან Subaru legacy BP5 2.0 GT AT. იქვე ახლობელს შევამოწმებინე და როგორც ვნახეთ ყველაფერი იდეალურად მუშაობდა ტურბინაც და ძრავიც. მანქანას აქვს გარბენი 122 000 ერთერთ ფურცელზე ეწერა რომ ზეთს შეცვლა უწევდა 120 000-ზე, ადგილზე არ მქონდა საკმარისი ფული და ვიფიქრე თბილისში ჩამოვიყვანდი თუ არა ეგრევე შევცვლიდი ზეთს. მაგრამ რიკოთთან რომ მოვედი უცნაური ხმები მომესმა ძრავიდან და როგორც გაირკვა ტურბინას აქვს დარხეული. თბილისამდე ძლივს ჩამოვიყვანე მანქანა გაფუჭებული ტურბინით შეგიძლიათ მიმასწავლოთ კარგი ხელოსანი და სად შლიან ამ მანქანებს რომ ვიყიდო ახალი ტურბინა? |
|
|
|
![]() |
Sep 9 2013, 20:33
გამოხმაურება
#2
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 234 რეგისტრ.: 14-February 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 816 |
Odosha
VF38 HF5H 14411AA470 ჩემიც ზუსტად ეს იყო. პირდაპირ მიდის ერთი-ერთში VF47, სხვას, როგორც ვიცი გადაკეთება უნდა. ამას კარგად დააკვირდი. პს.ჩემიც გზაში დაიბრიდა, რომ მოვდიოდი ფოთიდან, ტურბინის ფილტრი იყო გაბიდნული, რომელიც სანჯო ბოლტში ზის. |
|
|
|
Sep 9 2013, 21:10
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(GONSHIK @ Sep 9 2013, 21:33) [snapback]525380[/snapback] Odosha VF38 HF5H 14411AA470 ჩემიც ზუსტად ეს იყო. პირდაპირ მიდის ერთი-ერთში VF47, სხვას, როგორც ვიცი გადაკეთება უნდა. ამას კარგად დააკვირდი. პს.ჩემიც გზაში დაიბრიდა, რომ მოვდიოდი ფოთიდან, ტურბინის ფილტრი იყო გაბიდნული, რომელიც სანჯო ბოლტში ზის. ჩემი ტურბინის ბანჯოს ფილტრი რომ ვნახეთ იდეალურად სუფთა იყო, მაგრამ ჩემთან ზეთი ბლომად აკლდა (1 ლიტრამდე) და პახოდუ მაგარი გაწყალებული იყო, კი ჩავამატე გზაში მაგრამ არ უშველა მაგან + ბუსტი მაქსიმუმზე მუშაობდა, ვეისტგეიტის სოლენოიდის შლანგი ყოფილა გაგლეჯილი და ვაბშე ვერ აკონტროლებდა ბუსტს, უბერავდა და უბერავდა..... ტურბინა რომ მოვხსენით და ვნახეთ, მხოლოდ ღერძი იყო გაღუნული, კრილჩატკებს არაფერი სჭირდა... თან ჩემს ტურბინას 165.000 ჰქონდა გარბენი და კიდევ კარგად გაუძლო 250 კმ გავიარე და ავტობანზე რომ დავდექი უკვე ბოლომდე დავადგი და მაშინ დაერხა, ქარხნული ბაიპასი მაღალ წნევას ვერ აგდებდა და მაგარი ძალა დაადგა კრილჩატკებს... 1.3-1.4-ს უბერავდა სავარაუდოდ, ბუსტმეტრი არ ჰქონდა მანქანას და ვერ ვიგებდი წნევას... სამაგიეროდ მაგ ტურბინით იმდენი სადღეგრძელო დაილია კლუბში, მარტო მაგის გამო ღირდა გამოცვლა -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|