IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ტურბინამ აიკიდა ხმა, Subaru legacy BP5 2.0 GT AT
Odosha
გამოხმაურება Sep 5 2013, 20:22
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 237
რეგისტრ.: 5-September 13
მომხმარებელი № 3,657




გამარჯობა ყველას.

დღეს დილით გამოვიყვანე ფოთიდან Subaru legacy BP5 2.0 GT AT.

იქვე ახლობელს შევამოწმებინე და როგორც ვნახეთ ყველაფერი იდეალურად მუშაობდა ტურბინაც და ძრავიც.

მანქანას აქვს გარბენი 122 000 ერთერთ ფურცელზე ეწერა რომ ზეთს შეცვლა უწევდა 120 000-ზე,
ადგილზე არ მქონდა საკმარისი ფული და ვიფიქრე თბილისში ჩამოვიყვანდი თუ არა ეგრევე შევცვლიდი ზეთს.

მაგრამ რიკოთთან რომ მოვედი უცნაური ხმები მომესმა ძრავიდან და როგორც გაირკვა ტურბინას აქვს დარხეული.

თბილისამდე ძლივს ჩამოვიყვანე მანქანა გაფუჭებული ტურბინით

შეგიძლიათ მიმასწავლოთ კარგი ხელოსანი და სად შლიან ამ მანქანებს რომ ვიყიდო ახალი ტურბინა?


Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
GONSHIK
გამოხმაურება Sep 9 2013, 20:33
გამოხმაურება #2


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 234
რეგისტრ.: 14-February 10
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 816




Odosha
VF38 HF5H 14411AA470 ჩემიც ზუსტად ეს იყო. პირდაპირ მიდის ერთი-ერთში VF47, სხვას, როგორც ვიცი გადაკეთება უნდა. ამას კარგად დააკვირდი.



პს.ჩემიც გზაში დაიბრიდა, რომ მოვდიოდი ფოთიდან, ტურბინის ფილტრი იყო გაბიდნული, რომელიც სანჯო ბოლტში ზის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 9 2013, 21:10
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(GONSHIK @ Sep 9 2013, 21:33) [snapback]525380[/snapback]
Odosha
VF38 HF5H 14411AA470 ჩემიც ზუსტად ეს იყო. პირდაპირ მიდის ერთი-ერთში VF47, სხვას, როგორც ვიცი გადაკეთება უნდა. ამას კარგად დააკვირდი.
პს.ჩემიც გზაში დაიბრიდა, რომ მოვდიოდი ფოთიდან, ტურბინის ფილტრი იყო გაბიდნული, რომელიც სანჯო ბოლტში ზის.



ჩემი ტურბინის ბანჯოს ფილტრი რომ ვნახეთ იდეალურად სუფთა იყო, მაგრამ ჩემთან ზეთი ბლომად აკლდა (1 ლიტრამდე) და პახოდუ მაგარი გაწყალებული იყო, კი ჩავამატე გზაში მაგრამ არ უშველა მაგან + ბუსტი მაქსიმუმზე მუშაობდა, ვეისტგეიტის სოლენოიდის შლანგი ყოფილა გაგლეჯილი და ვაბშე ვერ აკონტროლებდა ბუსტს, უბერავდა და უბერავდა..... ტურბინა რომ მოვხსენით და ვნახეთ, მხოლოდ ღერძი იყო გაღუნული, კრილჩატკებს არაფერი სჭირდა...


თან ჩემს ტურბინას 165.000 ჰქონდა გარბენი და კიდევ კარგად გაუძლო 250 კმ გავიარე და ავტობანზე რომ დავდექი უკვე ბოლომდე დავადგი და მაშინ დაერხა, ქარხნული ბაიპასი მაღალ წნევას ვერ აგდებდა და მაგარი ძალა დაადგა კრილჩატკებს... 1.3-1.4-ს უბერავდა სავარაუდოდ, ბუსტმეტრი არ ჰქონდა მანქანას და ვერ ვიგებდი წნევას...





სამაგიეროდ მაგ ტურბინით იმდენი სადღეგრძელო დაილია კლუბში, მარტო მაგის გამო ღირდა გამოცვლა biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Odosha   ტურბინამ აიკიდა ხმა   Sep 5 2013, 20:22
PAINKILLER  
ციტატ...   Sep 9 2013, 19:32
GONSHIK   Odosha VF38 HF5H 14411AA470 ჩემი...   Sep 9 2013, 20:33
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge