![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 91 რეგისტრ.: 12-August 11 მომხმარებელი № 2,169 ![]() |
გამარჯობათ
ოჯახში ვილაპარაკეთ და შეიძლება მოვახერხოთ ისე რომ ფორიკა შევცვალოთ. მეუღლე მურანოს მეუბნება მაგრამ მე არ ვთანხმდები. მიზეზი სხვადასხვაა, ფასი, შენახვა, ხარჯი გაბარიტები, სტილი. შესაძლებლობა(ქალს მურანო მოწონდეს რა გასაკვირია) ისე მურანოს ფასებს გადავხედე მაიავტოზე და ისეთი კონტრასტია ფასებში რომ დავიბენი კაცი (3000-დან იწყება და 21 000- ნიც ვნახე), რა ხდება ვერ მივხვდი ![]() მე მაინც მგონია რომ 3000 მურანოს იმავე ფასიანი ფორიკა აჯობებს მდგომარეობიდან გამომდინარე. თქვენ რას იტყოდით? ახლა რაშია საქმე გადავხედე ავტოკატალოგს და მომწონს (ისევ და ისევ ფინანსებიდან გამომდინარე ![]() მომწონს მათი როგორც ვიზუალური მხარე ისე სალონის გაბარიტები. მგონი არ ვცდები ხომ, ძველ ფორიკაზე უფრო გრძელი და განიერია. http://auc.carauction.ge/m?name=catalog&am...&mdl_id=703 ხოდა აი ასეთ მანქანას რა ფასად შევიძენ საქართველოში (განუბაჯებელს), ისეთს რომ მანქანის სეფასება იყოს ნორმალური და უფრო ზემოთ? დანარჩენზე დაველოდები სუბარუს პროფების რჩევა-დარიგებებს ![]() მდერატორს ვთხოვდი თუკი რამე დავასავე ამ თემის გახსნით, დიდსულოვნად მაპატიოს ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 474 რეგისტრ.: 1-March 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,287 ![]() |
ჯერ იქიდან დაიწყე რომ გადაწყვიტო ფორესტერი XT ანუ ტურბინიანი გინდა თუ X20 ანუ უტურბინო, ძალიან დიდი განსხვავებაა როგორც სიარულში, ისე მოვლასა და ძრავის რესურსში. ნუ გააჩნია რისთვის გინდა, თუ მანქანის მოვლა არ გიყვარს და ნაკლები ხარჯი გინდა მაშინ უტურბინო ჯობია. ნუ ავტომატი და ტიპტრონიკი ერთი და იგივეა ავტომატია ორივე (ნუ დავწვრილმანდებით). ჩამოყავან თუ გინდა ვინმე კაი კაცი გჭირდება რომ მანქანებსაც იცნობდეს და აუქციონებზეც ქონდეს გამოცდილება, აქაც შეგიძლია კარგი მანქანა იყიდო ძალიან, ბიჭები ბავშვებივით უვლიან აქ მანქანებს
![]() |
|
|
![]() ![]() |