![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 91 რეგისტრ.: 12-August 11 მომხმარებელი № 2,169 ![]() |
გამარჯობათ
ოჯახში ვილაპარაკეთ და შეიძლება მოვახერხოთ ისე რომ ფორიკა შევცვალოთ. მეუღლე მურანოს მეუბნება მაგრამ მე არ ვთანხმდები. მიზეზი სხვადასხვაა, ფასი, შენახვა, ხარჯი გაბარიტები, სტილი. შესაძლებლობა(ქალს მურანო მოწონდეს რა გასაკვირია) ისე მურანოს ფასებს გადავხედე მაიავტოზე და ისეთი კონტრასტია ფასებში რომ დავიბენი კაცი (3000-დან იწყება და 21 000- ნიც ვნახე), რა ხდება ვერ მივხვდი ![]() მე მაინც მგონია რომ 3000 მურანოს იმავე ფასიანი ფორიკა აჯობებს მდგომარეობიდან გამომდინარე. თქვენ რას იტყოდით? ახლა რაშია საქმე გადავხედე ავტოკატალოგს და მომწონს (ისევ და ისევ ფინანსებიდან გამომდინარე ![]() მომწონს მათი როგორც ვიზუალური მხარე ისე სალონის გაბარიტები. მგონი არ ვცდები ხომ, ძველ ფორიკაზე უფრო გრძელი და განიერია. http://auc.carauction.ge/m?name=catalog&am...&mdl_id=703 ხოდა აი ასეთ მანქანას რა ფასად შევიძენ საქართველოში (განუბაჯებელს), ისეთს რომ მანქანის სეფასება იყოს ნორმალური და უფრო ზემოთ? დანარჩენზე დაველოდები სუბარუს პროფების რჩევა-დარიგებებს ![]() მდერატორს ვთხოვდი თუკი რამე დავასავე ამ თემის გახსნით, დიდსულოვნად მაპატიოს ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
subaru97
ციტატა(subaru97 @ 11th September 2013 - 15:57) [snapback]525818[/snapback] ვიცი უბრალოდ ფაქიზი სახმარიაო.(საწვავსაც მეტს ხმარობსო) რატოიმღაც არ მიყვარს ეს კომბინირებული სისტემა თუმცა, ფორიკაზე როგო მუშაობს არ ვიცი. არ დავმალავ. არ გეწყინოს, მაგრამ არ გცოდნია. Subaru Forester Cross Sport-ზე დგას ტიტრონიკი (Sport Shift), რომელიც არის ფაქტიურად უკვდავი და ძალიან დახვეწილი გადაცემათა კოლოფი, ავტომატისგან განსხვავებით ![]() ![]() ციტატა(ZORG @ 11th September 2013 - 16:03) [snapback]525819[/snapback] ჯერ იქიდან დაიწყე რომ გადაწყვიტო ფორესტერი XT ანუ ტურბინიანი გინდა თუ X20 ანუ უტურბინო +1111 ტურბინიან უტურბინოში წვის მხრივ სხვაობა თითქმის არ არის, ნუ დამოკიდებულია მართვის სტილზე მაგრამ მაინც. ტურბინიანში გინდა სუპერი და მაღალი ხარისხის ზეთი. უტურბინოში პრემიუმი (ზოგი უმოწყალო ადამიანი რეგულარსაც ასხავს) და საშუალო ხარისხის ზეთიც წავა. მაგრამ გაითვალისტინე, რომ ცუდმა ბენზინს ლამბდა გამოყავს მწყობრიდან, რაც უტურბინოს (ვადიბენდი აყენია) შემთხვევაში დაახლოებით 250$-ია ახალი. subaru97 მეც ბევრი ვარჩიე და ვიყიდე მექანიკა კროსი. შენც კროს გირჩევ, ყველაზე კარგი ტიპია ფორესტერებში (SG9 2.5-იანი STI-ის მერე). XT-სგან განსხვავდება სალონით, აუდიო სისტემით და კროს მოყვება ქსენონები ქარხნულად, მაგრამ 3სმ-ით დაბალია. ტყე-ღრეში საბოდიალოდ იდიალრია ატმოსფერული მექანიკა X20. -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]() ![]() |