![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,533 რეგისტრ.: 22-January 13 მომხმარებელი № 3,219 ![]() |
სათაურში წერია რაც მინდა და აბა თქვენ იცით ახლა, წარმატებები გაყდვაში
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,269 რეგისტრ.: 6-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 698 ![]() |
რა ჩატაოტება, რის აღდგენა. ეგეთი რამე ვისკომუფთაზე არ ხდება. 2 ცალი მაქვს დაშლილი და მთელი რუსეთის ფორუმები გადაქექილი. შიგნით ააქვს ფირფიტები, დახურული სისტემაა, ამ ფირფიტებს შორის არის სილიკონის სმასკა, რომელიც ცხელდება და ფირფიტები ერთმანეთს ეწებება, ეგა ზუსტად არა მყარი ბლოკირება, დროთა განმავლობაში (ან ზედმეტი ზანოსებით და რუჩნიკით სიარულისას) ეს სმაზკა თანდათან კარგავს თავის თვისებებს, ნაწილმა შეიძლება კოლოფის ზეთშიც გამოჟონოს (ზეთს არ ერევა, ჩემთან ბურთულებივით ტივტივებდა ზეთში). ბოლოს ვისკო მუფთა იბლოკება, ანუ სულ მიწებებული რჩება დისკები ერთმანეთზე. ეს შეიმჩნევა მოხვეულზე დაძვრისას, ცივზე ხანდახან ეგრევე არ ეტყობა, სიარულში გახურდება თუ არა, შეიტყობს. დაბლოკილით სიარული შეიძლება მაგრამ..... დროთა განმავლობაში გააფუჭებს ხიდს, ან მომხდარა შემთხვევები რომ გადახურდა ვისკო მუფთა და მთელი ნაწილები "გადმოაფურთხა" კოლოფში. გამოსავალი არის მთლიანი გამოცვლა, სუბარუ მაგის სილიკონს ცალკე არ უშვებს. მეორე გამოსავალია დაშლა და "დატაოტება" ან კარგად გამორეცხვა და დირკების გაკეთება კოლოფის მხრიდან. ანუ ზეთი იმოძრავებს შიგნით და პრობლემაც მოხსნილია, მააგრამ ღერძთაშორისი ბლოკირება მანქანას აღარ ააქვს! ეს იაფიანი გამოსავალია, საკუთარი ხელითაც მოაგვარებთ, მაგრამ ბლოკირებას დაემშვიდობებით. მე თოვლზე სიარულისას ბლოკირება როცა ამუშავდებოდა ეგრევე ვატყობდი და..... მოკლედ გამოცვლის მეტი არ შველის არაფერი. ისე ზედმეთი "ბუქსაობაც" ასევე აფუჭებს მალე (მეორეჯერ მასე გავაფუჭე S20-ზე)
-------------------- FORESTER SG5 CS TURBO MT 2005
Ex. cars: FORESTER S20 MT 2000 FORESTER XT MT FORESTER S20 MT 98 OTHERS |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,836 რეგისტრ.: 31-May 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 130 ![]() |
ციტატა(gio8080 @ Sep 14 2013, 14:01) [snapback]526903[/snapback] რა ჩატაოტება, რის აღდგენა. ეგეთი რამე ვისკომუფთაზე არ ხდება. 2 ცალი მაქვს დაშლილი და მთელი რუსეთის ფორუმები გადაქექილი. შიგნით ააქვს ფირფიტები, დახურული სისტემაა, ამ ფირფიტებს შორის არის სილიკონის სმასკა, რომელიც ცხელდება და ფირფიტები ერთმანეთს ეწებება, ეგა ზუსტად არა მყარი ბლოკირება, დროთა განმავლობაში (ან ზედმეტი ზანოსებით და რუჩნიკით სიარულისას) ეს სმაზკა თანდათან კარგავს თავის თვისებებს, ნაწილმა შეიძლება კოლოფის ზეთშიც გამოჟონოს (ზეთს არ ერევა, ჩემთან ბურთულებივით ტივტივებდა ზეთში). ბოლოს ვისკო მუფთა იბლოკება, ანუ სულ მიწებებული რჩება დისკები ერთმანეთზე. ეს შეიმჩნევა მოხვეულზე დაძვრისას, ცივზე ხანდახან ეგრევე არ ეტყობა, სიარულში გახურდება თუ არა, შეიტყობს. დაბლოკილით სიარული შეიძლება მაგრამ..... დროთა განმავლობაში გააფუჭებს ხიდს, ან მომხდარა შემთხვევები რომ გადახურდა ვისკო მუფთა და მთელი ნაწილები "გადმოაფურთხა" კოლოფში. გამოსავალი არის მთლიანი გამოცვლა, სუბარუ მაგის სილიკონს ცალკე არ უშვებს. მეორე გამოსავალია დაშლა და "დატაოტება" ან კარგად გამორეცხვა და დირკების გაკეთება კოლოფის მხრიდან. ანუ ზეთი იმოძრავებს შიგნით და პრობლემაც მოხსნილია, მააგრამ ღერძთაშორისი ბლოკირება მანქანას აღარ ააქვს! ეს იაფიანი გამოსავალია, საკუთარი ხელითაც მოაგვარებთ, მაგრამ ბლოკირებას დაემშვიდობებით. მე თოვლზე სიარულისას ბლოკირება როცა ამუშავდებოდა ეგრევე ვატყობდი და..... მოკლედ გამოცვლის მეტი არ შველის არაფერი. ისე ზედმეთი "ბუქსაობაც" ასევე აფუჭებს მალე (მეორეჯერ მასე გავაფუჭე S20-ზე) ჩემი დაშალეს, გაწმინდეს, თავიდან დასმაზკეს. არაფერი არ გაუხვრეტიათ და არც ბლოკირება გაუქმებულა. |
|
|
![]() ![]() |