![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ეს თემა გავხსენი იმისთვის რომ ყველამ გამოვთქვათ მოსაზრებები მოცულობის გაზრდის სხვა და სხვა ხერხებზე ჩვენს სუბარუებზე.
გუშინ შოთასუბსამასი მახო და მე ვბჭობდით როგორ შეიძლება მოცულობის გაზრდა, რომელია ყველაზე ადვილი ჩვენთვის, რომელი ვარიანტი არის უფრო გამძლე და რას უნდა ვუფრთხილდეთ. ვარიანტები მოცულობის გასაზრდელად არის 3 1) ცილინდრის დიამტერის გაზრდა გაჩარხვით (საჭირო იქნება ახალი პორშნები, კალცოები) 2) კალენვალის ხოდის გაზრდა 3) ზედა 2 ერთად ![]() ვინაიდან ყველაზე იაფ ვარიანტად მეჩვენება პირველი ვარინატი პირველს ჩავუღრმავდი ![]() დადგინდა რომ: ეჯ20 მატორის ცილინდრის დიამტრი არის 92მმ ხოლო პორშნის (ამას დგუში ქვია? ) სვლა 75მ. ამ შემთხვევაში წვის კამერის მოცულობა 500კუბური სანტიმეტრი რაც 4 ცილინდრზე გვაძლევს 2000 კუბურ სანტიმეტრს. ეს კუბიკები დავამრგვალე თორე ისე 1994 კუბური სანტიმეტრია ![]() იმისთვის რომ გავზარდოთ წვის კამერა საჭიროა ამ 92მილიმეტრიანი ცილინდრის გაგანივრება, მარა სადამდე შეიძლება გაგანივრება ისე რომ 1ბარის დაბერვაზე არ გაიბეროს ცილინდრი ![]() ეს არის ძველი ლეგასის ბლოკი. დააკვირDით წყლის კანალებს. ![]() ეს კი GC კუზაოში მყოფი ბლოკი (მგონი ამ კუზაოებში სხვა და სხვანაირი ბლოკებია) ![]() აუ მეზარება ამდენი წერა და ან გააგრძელეთ ან მერე მოვალ მუღამზე დამე გავაგრძელებ და ერთი კარგი თემაც გამოცხვება ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(mixa @ 16th November 2009 - 13:21) [snapback]52756[/snapback] მაგხელა კომპრესია იმიტომ სჭირდება რომ პირველი ტურბინისთვის საკმარისი ვიხლოპი გამოუშვას, 2.0 მატორს 1500 აბაროტზე ტურბინის დატრიალება რომ შეეძლოს, დიდი შეკუმშვის ხარისხი უნდა ჰქონდეს არა მგონი მთლად ეგრე იყოს. თეორიებს რომ ძალიან არ ჩავუღმავდე პრაქტიკაზე როგორცაა იმას გეტყვი: მე ხომ იმპრეზას მატორზე მიყენია ლეგასის გალოვკები და შედეგად შემდეგი რამე მიციღე : პირველ ტურბინაზე თორქი აშკარა უკეთესი აქვს, მაგრამ ტურბო ლაგის ზონამ აიწია მაღლა, ანუ 4000-4500 რომ იყო ჩავარდნა ახლა აქვს 5000-ის მიდამოებში, მექანიკა რომ იყოს პრობლემა არ იქნებოდა, მაგრამ ავტომატიკაზე საკმაო დისკომფორტს ქმნის იმიტომ რომ სიჩწარეს რომ შეუცვლის ლაგ-ზონაში ვარდება. ახლა ერთი აზრი გამიჩნდა: პირველი ტურბინის ადგილას რომ მეორე დავაყენო რას იზამს? ციტატა(mixa @ 16th November 2009 - 13:21) [snapback]52756[/snapback] მარტო პორშნების გამო იქნება განსხვავება თუ გალოვკების დიზაინიც? პირველ რიგში გალოვკებია სხვანაირი, წასვლით კი წავა ბლოკზე, მაგრამ შემშვებ-გამშვები კოლექტორები არ წავა იმპრეზას გალოვკები რომ დააყენო. ამიტომავ ცვლიან ლეგასებზე მარტო ბლოკ-პორშინს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 16 2009, 18:04) [snapback]52786[/snapback] არა მგონი მთლად ეგრე იყოს. თეორიებს რომ ძალიან არ ჩავუღმავდე პრაქტიკაზე როგორცაა იმას გეტყვი: მე ხომ იმპრეზას მატორზე მიყენია ლეგასის გალოვკები და შედეგად შემდეგი რამე მიციღე : პირველ ტურბინაზე თორქი აშკარა უკეთესი აქვს, მაგრამ ტურბო ლაგის ზონამ აიწია მაღლა, ანუ 4000-4500 რომ იყო ჩავარდნა ახლა აქვს 5000-ის მიდამოებში, მექანიკა რომ იყოს პრობლემა არ იქნებოდა, მაგრამ ავტომატიკაზე საკმაო დისკომფორტს ქმნის იმიტომ რომ სიჩწარეს რომ შეუცვლის ლაგ-ზონაში ვარდება. ახლა ერთი აზრი გამიჩნდა: პირველი ტურბინის ადგილას რომ მეორე დავაყენო რას იზამს? ხოო, საქმეც მაგაშია მახოჯან ![]() ![]() ![]() ანუ შენ ადგილების შეცვლას ფიქრობ? და ვეისტგეიტის და ვიხლოპის კლაპნებსაც გადაიტან? მგონი ეგ საქმე არც ისე ადვილია, თუ შესაძლებელია საერთოდ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|