IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> წვის კამერის მოცულობა, განხილვა, მოსაზრებები და ფაქტები :)
mixa
გამოხმაურება Nov 15 2009, 14:42
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ეს თემა გავხსენი იმისთვის რომ ყველამ გამოვთქვათ მოსაზრებები მოცულობის გაზრდის სხვა და სხვა ხერხებზე ჩვენს სუბარუებზე.
გუშინ შოთასუბსამასი მახო და მე ვბჭობდით როგორ შეიძლება მოცულობის გაზრდა, რომელია ყველაზე ადვილი ჩვენთვის, რომელი ვარიანტი არის უფრო გამძლე და რას უნდა ვუფრთხილდეთ.


ვარიანტები მოცულობის გასაზრდელად არის 3
1) ცილინდრის დიამტერის გაზრდა გაჩარხვით (საჭირო იქნება ახალი პორშნები, კალცოები)
2) კალენვალის ხოდის გაზრდა
3) ზედა 2 ერთად smile.gif


ვინაიდან ყველაზე იაფ ვარიანტად მეჩვენება პირველი ვარინატი პირველს ჩავუღრმავდი smile.gif

დადგინდა რომ: ეჯ20 მატორის ცილინდრის დიამტრი არის 92მმ ხოლო პორშნის (ამას დგუში ქვია? ) სვლა 75მ. ამ შემთხვევაში წვის კამერის მოცულობა 500კუბური სანტიმეტრი რაც 4 ცილინდრზე გვაძლევს 2000 კუბურ სანტიმეტრს. ეს კუბიკები დავამრგვალე თორე ისე 1994 კუბური სანტიმეტრია smile.gif

იმისთვის რომ გავზარდოთ წვის კამერა საჭიროა ამ 92მილიმეტრიანი ცილინდრის გაგანივრება, მარა სადამდე შეიძლება გაგანივრება ისე რომ 1ბარის დაბერვაზე არ გაიბეროს ცილინდრი smile.gif ამის დასადგენად მივმართე გუგული დეიდას და აღმოჩნდა რომ ეგრედწოდებული ეჯ20ების ბევრი ვარიანტები არსებობს ზოგს სქელი ცილინდირს კედლები აქვს ზოგს თხელი.

ეს არის ძველი ლეგასის ბლოკი. დააკვირDით წყლის კანალებს.


ეს კი GC კუზაოში მყოფი ბლოკი (მგონი ამ კუზაოებში სხვა და სხვანაირი ბლოკებია)


აუ მეზარება ამდენი წერა და ან გააგრძელეთ ან მერე მოვალ მუღამზე დამე გავაგრძელებ და ერთი კარგი თემაც გამოცხვება smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Nov 16 2009, 16:04
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(mixa @ 16th November 2009 - 13:21) [snapback]52756[/snapback]
მაგხელა კომპრესია იმიტომ სჭირდება რომ პირველი ტურბინისთვის საკმარისი ვიხლოპი გამოუშვას, 2.0 მატორს 1500 აბაროტზე ტურბინის დატრიალება რომ შეეძლოს, დიდი შეკუმშვის ხარისხი უნდა ჰქონდეს

არა მგონი მთლად ეგრე იყოს. თეორიებს რომ ძალიან არ ჩავუღმავდე პრაქტიკაზე როგორცაა იმას გეტყვი:
მე ხომ იმპრეზას მატორზე მიყენია ლეგასის გალოვკები და შედეგად შემდეგი რამე მიციღე : პირველ ტურბინაზე თორქი აშკარა უკეთესი აქვს, მაგრამ ტურბო ლაგის ზონამ აიწია მაღლა, ანუ 4000-4500 რომ იყო ჩავარდნა ახლა აქვს 5000-ის მიდამოებში, მექანიკა რომ იყოს პრობლემა არ იქნებოდა, მაგრამ ავტომატიკაზე საკმაო დისკომფორტს ქმნის იმიტომ რომ სიჩწარეს რომ შეუცვლის ლაგ-ზონაში ვარდება.
ახლა ერთი აზრი გამიჩნდა:
პირველი ტურბინის ადგილას რომ მეორე დავაყენო რას იზამს?

ციტატა(mixa @ 16th November 2009 - 13:21) [snapback]52756[/snapback]
მარტო პორშნების გამო იქნება განსხვავება თუ გალოვკების დიზაინიც?

პირველ რიგში გალოვკებია სხვანაირი, წასვლით კი წავა ბლოკზე, მაგრამ შემშვებ-გამშვები კოლექტორები არ წავა იმპრეზას გალოვკები რომ დააყენო. ამიტომავ ცვლიან ლეგასებზე მარტო ბლოკ-პორშინს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 16 2009, 16:35
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Nov 16 2009, 18:04) [snapback]52786[/snapback]
არა მგონი მთლად ეგრე იყოს. თეორიებს რომ ძალიან არ ჩავუღმავდე პრაქტიკაზე როგორცაა იმას გეტყვი:
მე ხომ იმპრეზას მატორზე მიყენია ლეგასის გალოვკები და შედეგად შემდეგი რამე მიციღე : პირველ ტურბინაზე თორქი აშკარა უკეთესი აქვს, მაგრამ ტურბო ლაგის ზონამ აიწია მაღლა, ანუ 4000-4500 რომ იყო ჩავარდნა ახლა აქვს 5000-ის მიდამოებში, მექანიკა რომ იყოს პრობლემა არ იქნებოდა, მაგრამ ავტომატიკაზე საკმაო დისკომფორტს ქმნის იმიტომ რომ სიჩწარეს რომ შეუცვლის ლაგ-ზონაში ვარდება.
ახლა ერთი აზრი გამიჩნდა:
პირველი ტურბინის ადგილას რომ მეორე დავაყენო რას იზამს?

ხოო, საქმეც მაგაშია მახოჯან smile.gif დაბალი სჟაწიის გამო პირველ ტურბინას მიაქვს ბევრი ვიხლოპი და მაგიტომ აიწია ლაგმა ზემოთ, მე ის გამომრჩა მხედველობიდან რომ პირველი ტურბინის დატრიალება (ანუ დასტარტვა) უფრო ადვილია ვიდრე მეორესი, რადგან პირველს ლოპასტების 2 რიგი აქვს, მოკლეები და გრძელები, ამიტომ თითქმის 1500 აბაროტზეც ტრიალებს smile.gif მეორე ტურბინას პირველის მაგივრად თუ დააყენებ, უფრო გვიან დატრიალდება, ანუ სადღად 2000-იდან დაიწყებს ბრუნვას და 2500-3000 ფარგლებში მოგცემს ნორმალურ ბუსტს smile.gif

ანუ შენ ადგილების შეცვლას ფიქრობ? და ვეისტგეიტის და ვიხლოპის კლაპნებსაც გადაიტან? მგონი ეგ საქმე არც ისე ადვილია, თუ შესაძლებელია საერთოდ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
mixa   წვის კამერის მოცულობა   Nov 15 2009, 14:42
nika  
  Jan 6 2010, 21:36
Baal   ყოვლისშემძლე სუპე...   Jan 6 2010, 21:46
volgapower  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge