![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ეს თემა გავხსენი იმისთვის რომ ყველამ გამოვთქვათ მოსაზრებები მოცულობის გაზრდის სხვა და სხვა ხერხებზე ჩვენს სუბარუებზე.
გუშინ შოთასუბსამასი მახო და მე ვბჭობდით როგორ შეიძლება მოცულობის გაზრდა, რომელია ყველაზე ადვილი ჩვენთვის, რომელი ვარიანტი არის უფრო გამძლე და რას უნდა ვუფრთხილდეთ. ვარიანტები მოცულობის გასაზრდელად არის 3 1) ცილინდრის დიამტერის გაზრდა გაჩარხვით (საჭირო იქნება ახალი პორშნები, კალცოები) 2) კალენვალის ხოდის გაზრდა 3) ზედა 2 ერთად ![]() ვინაიდან ყველაზე იაფ ვარიანტად მეჩვენება პირველი ვარინატი პირველს ჩავუღრმავდი ![]() დადგინდა რომ: ეჯ20 მატორის ცილინდრის დიამტრი არის 92მმ ხოლო პორშნის (ამას დგუში ქვია? ) სვლა 75მ. ამ შემთხვევაში წვის კამერის მოცულობა 500კუბური სანტიმეტრი რაც 4 ცილინდრზე გვაძლევს 2000 კუბურ სანტიმეტრს. ეს კუბიკები დავამრგვალე თორე ისე 1994 კუბური სანტიმეტრია ![]() იმისთვის რომ გავზარდოთ წვის კამერა საჭიროა ამ 92მილიმეტრიანი ცილინდრის გაგანივრება, მარა სადამდე შეიძლება გაგანივრება ისე რომ 1ბარის დაბერვაზე არ გაიბეროს ცილინდრი ![]() ეს არის ძველი ლეგასის ბლოკი. დააკვირDით წყლის კანალებს. ![]() ეს კი GC კუზაოში მყოფი ბლოკი (მგონი ამ კუზაოებში სხვა და სხვანაირი ბლოკებია) ![]() აუ მეზარება ამდენი წერა და ან გააგრძელეთ ან მერე მოვალ მუღამზე დამე გავაგრძელებ და ერთი კარგი თემაც გამოცხვება ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 16th November 2009 - 17:35) [snapback]52802[/snapback] ანუ შენ ადგილების შეცვლას ფიქრობ? და ვეისტგეიტის და ვიხლოპის კლაპნებსაც გადაიტან? მგონი ეგ საქმე არც ისე ადვილია, თუ შესაძლებელია საერთოდ ადგილების შეცვლის კი არა და ორივე რომ მეორე დავაყენო იმას ვფიქრობ, ოღონდ ძველი მოდელის ტურბინა მინდა რომ ვესტგეითი ჰქონდეს, საინტერესოა ეკუ რა დონეზე გაგიჟდება, თუ არ გაგიჟდა წესით 1 დიდ ტურბინის ეფექტი უნდა ჰქონდეს, უბრალოდ უბრო გვიან დაიწყებს. და პირველის ნაცვლად რომ საერთოდ ფორესტერის დავაყენო რა იქნება? PAINKILLER დააკომენტარებ თუ სასწაული მოხდა და აზრი არ გაქვს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 17 2009, 14:44) [snapback]52810[/snapback] ადგილების შეცვლის კი არა და ორივე რომ მეორე დავაყენო იმას ვფიქრობ, ოღონდ ძველი მოდელის ტურბინა მინდა რომ ვესტგეითი ჰქონდეს, საინტერესოა ეკუ რა დონეზე გაგიჟდება, თუ არ გაგიჟდა წესით 1 დიდ ტურბინის ეფექტი უნდა ჰქონდეს, უბრალოდ უბრო გვიან დაიწყებს. და პირველის ნაცვლად რომ საერთოდ ფორესტერის დავაყენო რა იქნება? PAINKILLER დააკომენტარებ თუ სასწაული მოხდა და აზრი არ გაქვს? ვააა, შენ რაღაც ნამეტანი იზვრაშენიები მოგიფიქრებია ![]() ხო გითხარი უკვე, პირველის მაგივრად რომ მეორე ტურბინა დააყენო, ცოტა გვიან დატრიალდება, მაგას ყველა ლოპასტი ერთი ზომის აქვს ![]() ![]() 1 დიდი ტურბინის ეფექტი ვერანაირად ვერ ექნება, ლაგი ხომ ექნება ტურბინებს შორის მაინც ![]() და ფორესტერის ტურბინა რომ დააყენო, სხვადასხვა ზომის ტურბინები ერთად როგორ იმუშავებენ? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|