IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ლოგირებაზე 1 შეკითხვა., .....გამარკვიეთ რა.
gentoo
გამოხმაურება Oct 2 2013, 00:32
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




გამარჯობათ. როგორ ხართ? smile.gif

მოკლედ. ჩემით დავაყენე ინტერქულერი წინ. გუშინ მოვხსენი პაუკი იასამნისფრად.
შევღებე smile.gif)
ლეგასის ტვინტურბო ინთეიქის მაგივრად დავაყენე ერთი დიდი რეზინის ტრუბა. ვოზდუხამერიდან
ტურბინამდე smile.gif)

საქშენი დავტოვე ჰაერში. მალე ნასოსით გავაკეთებ.

ავაყწვე და აბაროტი ძლივს ეჭირა და ქვრებოდა.

დავამატე მასები და გასწორდა. მაგრამ.
არ ვიცი ჰაერს აპარებს თუ რა ჭირს.

მოკლედ დაქოქილზე და აკუმლატორ დატენილზე ვოლტაჟი მერყეობს 13.7 ვოლტზე.
გაზრს რო მიცემ 14-ზე ძლივს ადის.

რო ვქოქავ air fuel correction ჯერ 0-ზეა რამდენიმე წამში ხუთზე მერე 10-ზე 15...25
5 წამში ადის მაქსიმუმზე და ლამბის ვოლტაჟი 0-ზე ეცემა და რჩება ეგრე.
iacv step 19-20-ზე დგას. ვოზდუხამერის ვოლტაჟი 1.200-1.280
აბაროტი 600-700

ძრავი კარგად მუშაობს არანაირი პერებოი. ხანდახან გააძიგძიგებს. ნუ ძიგძიგს მე ვამჩნევ.
ჩვეულებრივი იუზერისთვის შეუმჩნეველია და ჩემთვის ეგ ძიგძიგია და სწორდება.
სვეჩები იდეალურია. ბაბინები კარგია.


ეს პრობლემები დაიწყო მაშინ როცა მასები მიმედო დინამოზე სულ თავიდან.
მის მერე ქახნული მასები არ ყოფნის და მომიწია მასების დამაგრება რომ დაქოქილიყო.

ეჭვი მაქვს ეხლაც სადღაც გადააქვს. ან მასის პროვოდი დავწვი ან დინამო გავაფუჭე.


მოკლედ მირჩიეთ რამე თუ არ გეზარებათ tongue.gif



პ.ს კარგ ხოდზეა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Black Jo
გამოხმაურება Oct 6 2013, 15:52
გამოხმაურება #2


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




gentoo
საქშენი ღია რომ დატოვე პაუკზე PCV კლაპანს რა გაუკეთე? biggrin.gif ღია დატოვე?

ან გალოვკების საქშენს რა უქენი ეგენიც ღია გაქვს?

ციტატა(gentoo @ 2nd October 2013 - 02:58) [snapback]530010[/snapback]
ტუილად არ აქვს სუბარუს პრაკლადკას რკინის ტიხრები. გამტარის როლს ასრულებს.

პაუკის გარდა ძრავზე მილიონი რამ აყენია რასაც მასის გადატანა შეუძლინა.

ციტატა(gentoo @ 2nd October 2013 - 02:58) [snapback]530010[/snapback]
პროსტა კიდევ ერთი ზაიობი რაც გაუჩნდა არის ვააკუუმი 0.620 ბარი
როცა აქამდე 0.550 ცოცხალი თავით არ სცდებოდა. იგივე აბაროტზე. ზუსტად.

ცივზე როცა აბაროტები მაღალია მაშინ 0.52 იქნება, რომ გახურდება და აბაროტი დაილებს მერე მოემატება. 0.56-0.60 უნდა დგებოდეს.

ძალით დედას უხნავ შენ მანქანას. მაგარი მოუსვენარი ხარ!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში


Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge