![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
წყლის ტემპერატურის დაჩიკის დაყენებისას საჭიროა ადაპტერი.
![]() რომელიც ჯდება რეზინის მილში და მასში ეხრახნება ტემპერატურის სენსორი. ![]() მაგრამ ფორესტერის შემთხევაში ცოტა ცუდა ადგილას არის რეზინა. თან იხრება. ![]() მინდა შემოგთავაზოთ 2 ალტერნატიული გზა. პირველი: ![]() ![]() ![]() და მეორე: ![]() ![]() ![]() ![]() თქვენი აზრით, სად ჯობია და რატომ ??? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
DEL
კარგი რა ზურა, აბსურდია ეგ რაც დაწერე ![]() ბლოკში არ მექნება წყალი თუ რადიატორის შლანგში რა მნიშნელობა აქვს? ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,533 რეგისტრ.: 22-January 13 მომხმარებელი № 3,219 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Oct 8 2013, 19:42) [snapback]532146[/snapback] DEL კარგი რა ზურა, აბსურდია ეგ რაც დაწერე ![]() ბლოკში არ მექნება წყალი თუ რადიატორის შლანგში რა მნიშნელობა აქვს? ![]() ![]() ძალიან დიდი მნიშვნელობა რომ აქვს იმიტომ აყენებენ შლანგზე მწარმოებლები და იმიტომაა მანდ უფრო მგრძნობიარე. თუ ერთია და მნიშვნელობა არ აქვს, საერთოდ რიღასთვის აყენებ აბა? ასედაც ხომ აქვს ქარხნული დაჩიკი ![]() ![]() ![]() იმ დასკვნამდე მიმიყვანთ მალე, რომ ნებისმიერი ადამიანი ამ ფორუმზე უფრო მცოდნეა, ვიდრე DEFI-ის, HKS-ის და სხვა წამყვანი ბრენდების ინჟინრებზე ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,533 რეგისტრ.: 22-January 13 მომხმარებელი № 3,219 ![]() |
ციტატა(DEL @ Oct 8 2013, 19:51) [snapback]532151[/snapback] ძალიან დიდი მნიშვნელობა რომ აქვს იმიტომ აყენებენ შლანგზე მწარმოებლები და იმიტომაა მანდ უფრო მგრძნობიარე. თუ ერთია და მნიშვნელობა არ აქვს, საერთოდ რიღასთვის აყენებ აბა? ასედაც ხომ აქვს ქარხნული დაჩიკი ![]() ![]() ![]() იმ დასკვნამდე მიმიყვანთ მალე, რომ ნებისმიერი ადამიანი ამ ფორუმზე უფრო მცოდნეა, ვიდრე DEFI-ის, HKS-ის და სხვა წამყვანი ბრენდების ინჟინრებზე ![]() ![]() ![]() ახლა ძალიან მარტივ ენაზე: თუ მანქანას წყალი დააკლდა, მაგ წყლის ადგილს ანაცვლებს ჰაერი. Hაერი ბლოკში კი არ დაგროვდება, გრივდება ზუსტად მაგ შლანგში და შესაბამისად ორთქლიც მანდ იყრის თავს. ვინაიდან ორთქლის ტემპერატურა წყლისაზე მეტია, პირველი მაგ შლანგის სოლენოიდი რეაგირებს. თუ კიდევ მეწინააღმდეგებით, ისიც ახსენით რატომ იბერება ეგ ზედა შლანგი გადახურებისას და არა ქვედა, ან რატომ სკდება რადიატორის თავი და არა ძირი |
|
|