IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სად დავაყენოთ წყლის ტემპერატურის დაჩიკი ???
VADA
გამოხმაურება Aug 1 2013, 20:04
გამოხმაურება #1


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




წყლის ტემპერატურის დაჩიკის დაყენებისას საჭიროა ადაპტერი.



რომელიც ჯდება რეზინის მილში და მასში ეხრახნება ტემპერატურის სენსორი.



მაგრამ ფორესტერის შემთხევაში ცოტა ცუდა ადგილას არის რეზინა. თან იხრება.



მინდა შემოგთავაზოთ 2 ალტერნატიული გზა.

პირველი:







და მეორე:









თქვენი აზრით, სად ჯობია და რატომ ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Black Jo
გამოხმაურება Oct 8 2013, 18:42
გამოხმაურება #2


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




DEL
კარგი რა ზურა, აბსურდია ეგ რაც დაწერე biggrin.gif

ბლოკში არ მექნება წყალი თუ რადიატორის შლანგში რა მნიშნელობა აქვს? biggrin.gif ბლოკიდან გამოდის ეგ წყალი და მერე გადის რადიატორის შლანგში, რომელს ექნება უფრო სწრაფი რეაგირება უწყლოობაზე? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DEL
გამოხმაურება Oct 8 2013, 18:51
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,533
რეგისტრ.: 22-January 13
მომხმარებელი № 3,219




ციტატა(Black Jo @ Oct 8 2013, 19:42) [snapback]532146[/snapback]
DEL
კარგი რა ზურა, აბსურდია ეგ რაც დაწერე biggrin.gif

ბლოკში არ მექნება წყალი თუ რადიატორის შლანგში რა მნიშნელობა აქვს? biggrin.gif ბლოკიდან გამოდის ეგ წყალი და მერე გადის რადიატორის შლანგში, რომელს ექნება უფრო სწრაფი რეაგირება უწყლოობაზე? biggrin.gif


ძალიან დიდი მნიშვნელობა რომ აქვს იმიტომ აყენებენ შლანგზე მწარმოებლები და იმიტომაა მანდ უფრო მგრძნობიარე.

თუ ერთია და მნიშვნელობა არ აქვს, საერთოდ რიღასთვის აყენებ აბა? ასედაც ხომ აქვს ქარხნული დაჩიკი biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif



იმ დასკვნამდე მიმიყვანთ მალე, რომ ნებისმიერი ადამიანი ამ ფორუმზე უფრო მცოდნეა, ვიდრე DEFI-ის, HKS-ის და სხვა წამყვანი ბრენდების ინჟინრებზე biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
DEL
გამოხმაურება Oct 8 2013, 18:59
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,533
რეგისტრ.: 22-January 13
მომხმარებელი № 3,219




ციტატა(DEL @ Oct 8 2013, 19:51) [snapback]532151[/snapback]
ძალიან დიდი მნიშვნელობა რომ აქვს იმიტომ აყენებენ შლანგზე მწარმოებლები და იმიტომაა მანდ უფრო მგრძნობიარე.

თუ ერთია და მნიშვნელობა არ აქვს, საერთოდ რიღასთვის აყენებ აბა? ასედაც ხომ აქვს ქარხნული დაჩიკი biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
იმ დასკვნამდე მიმიყვანთ მალე, რომ ნებისმიერი ადამიანი ამ ფორუმზე უფრო მცოდნეა, ვიდრე DEFI-ის, HKS-ის და სხვა წამყვანი ბრენდების ინჟინრებზე biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif




ახლა ძალიან მარტივ ენაზე:

თუ მანქანას წყალი დააკლდა, მაგ წყლის ადგილს ანაცვლებს ჰაერი. Hაერი ბლოკში კი არ დაგროვდება, გრივდება ზუსტად მაგ შლანგში და შესაბამისად ორთქლიც მანდ იყრის თავს.
ვინაიდან ორთქლის ტემპერატურა წყლისაზე მეტია, პირველი მაგ შლანგის სოლენოიდი რეაგირებს.

თუ კიდევ მეწინააღმდეგებით, ისიც ახსენით რატომ იბერება ეგ ზედა შლანგი გადახურებისას და არა ქვედა, ან რატომ სკდება რადიატორის თავი და არა ძირი
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
VADA   სად დავაყენოთ წყლის ტემპერატურის დაჩიკი ???   Aug 1 2013, 20:04
R-O-M-A   კაცი შვილმა არ იცი...   Aug 1 2013, 22:49
VADA   R-O-M-A
ციტა...   Oct 8 2013, 19:19
Black Jo  
Black Jo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge