![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
წყლის ტემპერატურის დაჩიკის დაყენებისას საჭიროა ადაპტერი.
![]() რომელიც ჯდება რეზინის მილში და მასში ეხრახნება ტემპერატურის სენსორი. ![]() მაგრამ ფორესტერის შემთხევაში ცოტა ცუდა ადგილას არის რეზინა. თან იხრება. ![]() მინდა შემოგთავაზოთ 2 ალტერნატიული გზა. პირველი: ![]() ![]() ![]() და მეორე: ![]() ![]() ![]() ![]() თქვენი აზრით, სად ჯობია და რატომ ??? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(DEL @ 8th October 2013 - 19:59) [snapback]532156[/snapback] თუ კიდევ მეწინააღმდეგებით, ისიც ახსენით რატომ იბერება ეგ ზედა შლანგი გადახურებისას და არა ქვედა, ან რატომ სკდება რადიატორის თავი და არა ძირი შლანგი იბერება რამოდენიმე მიზეზის გამო, როცა სისტემაში ჰაერია და სისტემის წნევა აღემატება ნორმას, ამიტომაც შლანგი სუსტია მაგ წნევის მიმართ და იბერება, იგივე ემართება რადიაოტირს პლასტმასსაც,, ქვედა მხარე იმიტომ არ ფუჭდება რომ ქვემოთ იმყოფება გაგრილებული წყალი, რადიატორის ნახევრიდან ტემპერატურა იზრდება და როგორც კანონია თუ აორთქლებას იწყებს ესეიგი ჰაერი მიემართება მაღლა, ამითომაც მაგ ზედა პლასტმასში გროვდება, პლასტმასი წნევას ვერ უძლევს და სკდება, წყალი იწყებს დუღილს და გაფართოებას...... კიდევ ერთხელ ვიმეორებ არცერთ ქარხნულ მანქანას, არამარტო სუბარუზე მაქვს საუბარი, შლანგში არ იყენია ტემპერატურის სენსორი! ციტატა(DEL @ 8th October 2013 - 19:59) [snapback]532156[/snapback] თუ მანქანას წყალი დააკლდა, მაგ წყლის ადგილს ანაცვლებს ჰაერი თუ სისტემაში ჰაერია შეპარული, ის კი არა რომ გამსკდარია სადმე ან რამე, უბრალოდ ბოლომდე არ გაავსე წყლით სისტემა სენსორის ადგილას ჰაერი ვერ მოხვდება, წყალი სულ ტრიალებს და მაგ დარჩენილ ჰაერს სისტემაში ოდნავ ააორთქლებს ტემპერატურა და გადამშვები კრიშკიდან გამოვა რასშირიტელნი ბაჩოკში. კითხვები შენთან: ძრავში წყლის სიტემაში რამდენი ატმოსფეროა როცა დახურულია სისტემა? რატომ იცვლება შნევის კრიშკები უფრო მაღალ შნევიანებზე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,533 რეგისტრ.: 22-January 13 მომხმარებელი № 3,219 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Oct 8 2013, 20:09) [snapback]532157[/snapback] შლანგი იბერება რამოდენიმე მიზეზის გამო, როცა სისტემაში ჰაერია და სისტემის წნევა აღემატება ნორმას, ამიტომაც შლანგი სუსტია მაგ წნევის მიმართ და იბერება, იგივე ემართება რადიაოტირს პლასტმასსაც,, ქვედა მხარე იმიტომ არ ფუჭდება რომ ქვემოთ იმყოფება გაგრილებული წყალი, რადიატორის ნახევრიდან ტემპერატურა იზრდება და როგორც კანონია თუ აორთქლებას იწყებს ესეიგი ჰაერი მიემართება მაღლა, ამითომაც მაგ ზედა პლასტმასში გროვდება, პლასტმასი წნევას ვერ უძლევს და სკდება, წყალი იწყებს დუღილს და გაფართოებას...... კიდევ ერთხელ ვიმეორებ არცერთ ქარხნულ მანქანას, არამარტო სუბარუზე მაქვს საუბარი, შლანგში არ იყენია ტემპერატურის სენსორი! თუ სისტემაში ჰაერია შეპარული, ის კი არა რომ გამსკდარია სადმე ან რამე, უბრალოდ ბოლომდე არ გაავსე წყლით სისტემა სენსორის ადგილას ჰაერი ვერ მოხვდება, წყალი სულ ტრიალებს და მაგ დარჩენილ ჰაერს სისტემაში ოდნავ ააორთქლებს ტემპერატურა და გადამშვები კრიშკიდან გამოვა რასშირიტელნი ბაჩოკში. კითხვები შენთან: ძრავში რამდენი ატმოსფეროა როცა დახურულია სისტემა? რატომ იცვლება შნევის კრიშკები უფრო მაღალ შნევიანებზე? მერე ქარხნულ სენსორზე ვინ ლაპარაკობს??? იმიტომ არ აყენებ სხვას, რომ ქარხნული არ გაკმაყოფილეებს??? ქარხნული მე არ მიხსენებია, ქარხანა არ აყენებს DEFI და HKS ის დატჩიკებს. მაგ ბრენდებმა კიდევ გამოუშვეს შლანგში ჩასაყენებელი სენდვიჩი იმისათვის, რომ მანდ ჯობია დაყენება, თუ თვლით, რომ სულელებმა მოიგონეს, მიმართეთ მტკიცებულებებით და იქნებ შეცვალონ რამე ![]() |
|
|