გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Aug 1 2013, 20:04
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
წყლის ტემპერატურის დაჩიკის დაყენებისას საჭიროა ადაპტერი.
![]() რომელიც ჯდება რეზინის მილში და მასში ეხრახნება ტემპერატურის სენსორი. ![]() მაგრამ ფორესტერის შემთხევაში ცოტა ცუდა ადგილას არის რეზინა. თან იხრება. ![]() მინდა შემოგთავაზოთ 2 ალტერნატიული გზა. პირველი: ![]() ![]() ![]() და მეორე: ![]() ![]() ![]() ![]() თქვენი აზრით, სად ჯობია და რატომ ??? |
|
|
|
![]() |
Oct 8 2013, 19:26
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(DEL @ 8th October 2013 - 20:18) [snapback]532166[/snapback] მე ფიზიკოსი არ ვარ და თქვენგან განსხვავებით არც დეფის ინჟინრების საწინააღმდეგო აზრებს ვეძებ სულ არ მაინტერესებს სად რამდენი წნევაა რაშუაშია ფიზიკოსობა ზურა ატმოსფერულ წნევაზე წყალი იწბებს დუღილს დაახლოებით 90 გრადუსზე, ძრავში ჰაერი როცა არ არის და რომ არც უნდა იყოს წნევა იქმნება ხელოვნურად ანუ 0.8-დან 1.1 -მდე, შესაბამისად წყლის დუღილის ტემპერატურა აწეულია და 90-98-მდე მერყეობს, 1.3 ბარზე ძრავში 100 გრადუსზე მისული წყალი არ დუღს და არც აპირებს, 1.5 ბარი რომ დააყენო კრიშკა წყალი 105-110 გრადუსზე დაიწყებს დუღილს, ნუ ეგ ციფრები შედარებითი მაქვს აღებული, ცდომილებები ექნება იასნია. 10 ბარი რომ ქონდეს შეიძლება წყალი 200 გრადუსზეც არ ადუღდეს |
|
|
|