![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
წყლის ტემპერატურის დაჩიკის დაყენებისას საჭიროა ადაპტერი.
![]() რომელიც ჯდება რეზინის მილში და მასში ეხრახნება ტემპერატურის სენსორი. ![]() მაგრამ ფორესტერის შემთხევაში ცოტა ცუდა ადგილას არის რეზინა. თან იხრება. ![]() მინდა შემოგთავაზოთ 2 ალტერნატიული გზა. პირველი: ![]() ![]() ![]() და მეორე: ![]() ![]() ![]() ![]() თქვენი აზრით, სად ჯობია და რატომ ??? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(DEL @ 8th October 2013 - 20:18) [snapback]532166[/snapback] მე ფიზიკოსი არ ვარ და თქვენგან განსხვავებით არც დეფის ინჟინრების საწინააღმდეგო აზრებს ვეძებ სულ არ მაინტერესებს სად რამდენი წნევაა რაშუაშია ფიზიკოსობა ზურა ![]() ![]() ატმოსფერულ წნევაზე წყალი იწბებს დუღილს დაახლოებით 90 გრადუსზე, ძრავში ჰაერი როცა არ არის და რომ არც უნდა იყოს წნევა იქმნება ხელოვნურად ანუ 0.8-დან 1.1 -მდე, შესაბამისად წყლის დუღილის ტემპერატურა აწეულია და 90-98-მდე მერყეობს, 1.3 ბარზე ძრავში 100 გრადუსზე მისული წყალი არ დუღს და არც აპირებს, 1.5 ბარი რომ დააყენო კრიშკა წყალი 105-110 გრადუსზე დაიწყებს დუღილს, ნუ ეგ ციფრები შედარებითი მაქვს აღებული, ცდომილებები ექნება იასნია. 10 ბარი რომ ქონდეს შეიძლება წყალი 200 გრადუსზეც არ ადუღდეს ![]() |
|
|