![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,006 რეგისტრ.: 18-April 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,023 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
იმისთვის რომ სიმეტრიული ავდ ყოფილიყიო, (ისევე როგორც აუდი), მოუწიათ ძრავის ძალიან წინ გაწევა. ერთია წონის გადანაწილება 60/40 (მაგალითად ევოებსაც ეგრე აქვთ), რაც ცუდია, მაგრამ მეორეა რეალურად აგრეგატების განაწილება(overhang weight, რაც ევოებს უკეთესი აქვს ჩვენთან შედარებით, ნაკლებადაც სნოსავენ), რასაც მეტი ეფექტი აქვს მაქნანის ბალანსზე მოსახვევში. სუბარუ და აუდი გავს ერთმანეთს, გაზაშვებულზე ტრაკი წყდება, გაზდაჭერილზე სნოსავს, წინ გაწეული ძრავის დიდი ”დამსახურებაა”.
ასევე წინა პადვესკა მაქფერსონია, გეომეტრიით ჩამოუვარდება მრავალრიჩაგიანს. უკანა პადვესკაში 3 ადგილას უყენია რეზინები და სერიოზულად კარგავს ქემბერს გვერდითი დატვირთვებისას. დიდი აქვს გეომეტრიის ანტი კუთხეები. მოკლედ დაახარჯავ ფულს და გამოვა კარგი სპორტული მანქანა, ოღონდ სპორტზე ვამბობ. თორე ისე მეც მაგრა მომწონს და ვკაიფობ, მეოთხე წელია მყავს ![]() |
|
|