![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 176 რეგისტრ.: 3-August 13 მომხმარებელი № 3,604 ![]() |
დროსელის ე.წ. მოდიფიკაციით შეიძლება მეტი რესურსის მიღება და წვის შემცირება. როგორ ფიქრობთ ეს რეალურია თუ არა? 250 ლარად არის შემოთავაზება დროსელის მოდიფიკაციის ხარჯზე 10-15% ძრავის გაძლიერება და საწვავის ხარჯის შემცირება 2-3 ლიტრით
http://power-center.ge/ აი ვებ-გვერდიც |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
shota
არვიცი ხუმრობ თუ არა, მაგრამ დროსელის გადიდებით ატმოსფერულ ძრავებს მეორე სუნთქვა ეხსნება, ეს ეგრეა და ამას მტკიცება არ სჭირდება, წვაზე და ამბებზე როგორ მოქმედებს ეგ უკვე არვიცი და არც მაინტერესებს. ციტატა(shota @ 10th October 2013 - 17:32) [snapback]532783[/snapback] ბაკში რო ტაბლეტებს ყრიან და 200 ცხენი რო ემატება... ამაშიც ძალიან ცდები, FFI mpg caps, ტაბლეტკები მქონია და მაქვს კიდევაც, (ინტერნეტში შეგიძლია მოიძიო ინფორმაცია თუ რა არის ეგ) აშკარა სხვაობა არის, სისუფთავეც არის ძრავის წვაშიც და დაზოგილი ბენზინიც, მაგრამ 200 ცხენს ეგ არ მატებს არანაირად, სრული წვა მიდის კამერაში, ნაგარს არ იტოვებს და არ აბინძურებს ძრავს, სხვა მეტი არაფელი. ტურბინიანი ძრავისთვის დროსელის გადიდებას არანაირი აზრი არ აქვს თუ სასწაული და უშველებელი ტურბინა არ გიყენიათ რომელსაც ფლოუ აქვს იმდენი რომ მაგ დროსელის დიამეტრში ვერ ასწრებდეს შეხწევას ![]() |
|
|
![]() ![]() |