![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 176 რეგისტრ.: 3-August 13 მომხმარებელი № 3,604 ![]() |
დროსელის ე.წ. მოდიფიკაციით შეიძლება მეტი რესურსის მიღება და წვის შემცირება. როგორ ფიქრობთ ეს რეალურია თუ არა? 250 ლარად არის შემოთავაზება დროსელის მოდიფიკაციის ხარჯზე 10-15% ძრავის გაძლიერება და საწვავის ხარჯის შემცირება 2-3 ლიტრით
http://power-center.ge/ აი ვებ-გვერდიც |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(shota @ 11th October 2013 - 14:39) [snapback]533032[/snapback] ტაბლეტებს ყრი მართლა მანქანაში ? კაი რა... კი, აცეტონს რომ ასხამ მანქანაში მაშინ არაფელია? ეგეც სისულელეა? ![]() ![]() ციტატა(shota @ 11th October 2013 - 14:39) [snapback]533032[/snapback] სოროკის დროსელებს რო აყენებენ ბმჭ-ებზე ეგ მეც გამიგია მარა საწვავის ეკონომია საიდან უნდა მიიღო ვერ მივხვდი, თეორიულადაც კი არარის შანსი რო წვა შეამცირო... თან 250 ლარი მაგაში რატო უნდა გადაიხადო... თუნდაც ეგ იყოს, ატმოსფერკისთვის დროსელის გადიდება ნამდვილად სასარგებლოა, რადგან ატმოსფერული წნევაზე მუშაობს ძრავი და არ ყოფნის ის დროსელები რაც უყენიათ სტოკზე ხოლმე, ამიტომაც ადიდებენ რომ მეტი ჰაერის იპრესებოდეს ატმოსფერული წნევით. ნუ წვაზე ცოტა სადაო თემაა, ლოგიკური ის არის რომ თუ მანქანას ორჯერ ნაკლებს ადგამ და კარგად მიდის შესაბამისად ნაკლებს წვავს, მაგრამ ორჯერ მეტი ჰაერი შედის დიდ დროსელზე ვერ ვიტყვი, ამიტომაც თუნდაც ოდნავ მეტი ჰაერი მოხვდეს საკმარისი იქნება იმისთვის გაწევა მოემატოს ![]() |
|
|
![]() ![]() |